30 Kasım 2008 Pazar

Öğrencilere testi kebabıyla eğitim

Tarihî Yozgat Lisesi'nde eğitim gören son sınıf öğrencileri, ''Eğitimde Sınıf Öğretmenliğinin Yeri ve Önemi'' konulu konferanstan sonra “doğa eğitimi” kapsamında Hattuşaş ve Çamlık Parkı’nı gezdiler. Burada testi kebabının yapılışını uygulamalı olarak gören öğrenciler, yapılan kebabı yediler.

Tarihi Yozgat Lisesi'nde eğitim gören son sınıf öğrencilerine doğa eğitimi ve konferans verildi.

Selçuk Üniversitesi Eğitim Fakültesi Öğretim Üyesi ve TÜBİTAK Beyşehir Doğa Eğitimi Proje Yürütücüsü Yrd. Doç. Dr. Ali Meydan, okul salonunda öğrencilere ''Eğitimde Sınıf Öğretmenliğinin Yeri ve Önemi'' konulu konferans verdi. Daha sonra, öğrencilere Hattuşaş ve Çamlık gezdirildi. Çamlık gezisi esnasında, Yozgat'ın tescilli yemeği testi kebabının yapılışı, uygulamalı olarak öğrencilere gösterilip, ikram edildi.

Yozgat Lisesi son sınıf öğrencilerine yönelik konferans ve doğa eğitimlerinin aralık ayı içerisinde devam edeceği bildirildi.

Hiç yorum yok: