15 Ağustos 2013 Perşembe

Erdoğan, “Cemaat”in açıklamasından rahatsız

Tek cümlelik açıklama
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, kamuoyunda ağırlıklı olarak “cemaat” diye tabir edilen Fethullah Gülen önderliğindeki “Hizmet Hareketi” adına Gazeteciler ve Yazarlar Vakfı tarafından yapılan açıklamayı, “Böyle bir şeyin gazeteler aracılığıyla yapılmasını doğru bulmuyorum” diyerek değerlendirdi.

Özellikle Taksim Gezi Parkı eylemleri sürecinde belirgin bir şekilde kamuoyunun gündemine giren AK Parti Hükümeti ile “Cemaat” arasında yaşanan rahatsızlıklar, çeşitli iddia ve suçlamalarla köşe yazarları tarafından dile getiriliyordu.

Gazeteciler ve Yazarlar Vakfı, “Cemaat”e yönelik suçlamaları 11 başlık altında toplayarak, bu iddialara tek tek cevap vermişti.

Bu açıklama, bu gün Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’a da soruldu.

Başbakan Erdoğan, çalışma ziyaretinde bulunmak üzere Türkmenistan’a giderken Esenboğa Havalimanı’nda düzenlediği basın toplantısının soru-cevap bölümünde, bir soru üzerine şu değerlendirmede bulundu:

“Ben de gazetelerde okudum. Ama ona yönelik herhangi bir cevabi pozisyonda olmak istemem. Böyle bir şeylerin gazeteler vasıtasıyla söylenmesini de yanlış buluyorum. Medya üzerinden yapılması yanlıştır diye düşünüyorum. Başka hiçbir şey söylemiyorum.”

(Yozgat Muhabir)

Hiç yorum yok: