4 Nisan 2013 Perşembe

Vali Yazıcı: Ödeneğimiz var, öğretmenimiz var, okulumuz var ama hâlâ YGS’de 62. sıradayız

Yozgat Valisi Abdülkadir Yazıcı
Yozgat Valisi Abdülkadir Yazıcı, bu yıl eğitim alanında kullanılmak üzere Yozgat’a 65 milyon Lira ödenek tahsis edildiğini, öğretmen ve okul açığı olmadığını ancak YGS Türkiye sıralamasında Yozgat’ın 62. sırada yer aldığını ve bunun kabul edilemeyeceğini belirterek, “Yozgat'ta eğitimin kalitesinin artırılması için üzerine görev düşen herkesin mesai gözetmeksizin çalışması gerekiyor” dedi.

TBMM Başkanı Cemil Çiçek de, 29 Mart’ta Yozgat Ticaret ve Sanayi Odası tarafından düzenlenen “Ekonomimize Değer Katanlar Ödül Töreni”nde yaptığı konuşmada, Yozgat’ın ancak eğitimle kalkınabileceğini söylemişti.

Değerlendirme Toplantısı

Yozgat İl Millî Eğitim Müdürlüğü’nün düzenlediği değerlendirme toplantısı, Yozgat Valisi Abdulkadir Yazıcı’nın başkanlığında Zübeyde Hanım Kız Teknik ve Meslek Lisesi’nde yapıldı.

Vali Yazıcı, toplantıda yaptığı konuşmada, eğitimin en öncelikli meseleleri olduğunu belirtti.

Yazıcı, bu yıl eğitim alanında kullanılmak üzere Yozgat’a 65 milyon Lira ödenek tahsis edildiğini, öğretmen ve okul açığı olmadığını ancak YGS Türkiye sıralamasında Yozgat’ın 62. sırada yer aldığını ve bunun kabul edilemeyeceğini belirterek, “Yozgat'ta eğitimin kalitesinin artırılması için üzerine görev düşen herkesin mesai gözetmeksizin çalışması gerekiyor” dedi. Vali Yazıcı, sözlerini şöyle sürdürdü:

“Bu işin başında ben varım, sonra da Millî Eğitim Müdürümüz var. Eğitim-öğretimde hiçbir kusurun ve eksiğin ertelenmemesi gerekir. Eğitim noktasında azamî başarıyı hep birlikte sağlamamız gerekiyor. Ben bir yerde 25 sene otursam ve başarı adına bir şey yoksa, orada olmaktan utanırım. Aynı yerdeysem ar ederim. Çeker giderim. 25 senedir aynı yerdeysem, hâlâ başarısızlık oranımız aynıysa, 2013 yılında biz hâlâ 62. sırada kalıyorsak, bu bizler için hiçte gururlu bir madalya değil.”

Yozgatlı öğrencilerin de başarıyı hak ettiğine işaret eden Yazıcı "Bu çocukların hepsi bizim evlâtlarımız. Hepsi devletine, milletine faydalı olacak çocuklar. Biz bu çocukların geleceğe sağlam bakmasını sağlamalıyız. Onları başarıya götüren adımları hep birlikte atmalıyız” dedi.

Konuşmaların ardından hayırsever işadamı Hüseyin Demir tarafından Sarıkaya ilçesine bağlı Hisarbey köyüne yaptırılacak olan 5 derslikli ilkokulun protokolü imzalandı.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

İşte AK Partiye en yüksek oranın çıktığı yerlerden biriydi bu yakındığınız yer, düşünün ve yorumlayın...

Adsız dedi ki...

Para okul yapmaya gidiyor. Bakanlığın uyguladığı eğitim faaliyeti ve projelerden başka ekstra birşeyler yapılmıyor. Herkes üzerine düşni derken ne kasdediliyor sormak istiyorum.