12 Nisan 2012 Perşembe

Vatandaş Mehmet: Hasbek köyünde âtıl vaziyetteki 7 kamu binası eğitim hizmetine tahsis edilebilir

Mehmet Özkan isimli vatandaş, “Yozgat” gazetesinin web sitesindeki “TBMM’ye Açık Mesaj Hattı”nda Başbakan Yardımcısı ve Yozgat Milletvekili Bekir Bozdağ’a hitaben yazdığı mesajında, Sarıkaya ilçesine bağlı Hasbek köyünde 7 kamu binasının âtıl vaziyette olduğunu belirterek, bu binaların eğitimin hizmetine tahsis edilmesini istedi.

26 yaşındaki Özkan, “Bu binaların değerlendirilmesi ve 4+4+4 eğitim sitemine uygun olduğunu belirtmek istiyorum. Hasbek köyünün konumu yerleşim olarak etraf köylerin tam ortasındadır. Bu eğitim sistemine uygun olduğunun değerlendirilmesi gerektiğini halkımız adına bildirmek istiyorum” diye yazdı.

Mehmet Özkan’ın Başbakan Yardımcısı Bozdağ’a mesajı şöyle:

“Sayın Vekilim,

Öncelikle çalışmalarınızda başarılar dilerim. Ülkemiz ve milletimiz adına her şeyin hayırlısı olmasını dilerim. Ben kısaca kendimi tanıtayım: İsmim Mehmet Özkan. Yozgat’ın Sarıkaya ilçesine bağlı Hasbek köyündenim. 26 yaşında, ülkesini ve milletini seven bir Türk genciyim.

Konuya şu şekilde başlamak istiyorum: Bizim köyümüz, Yozgat genelinde en çok okumuş 2 köyden birisidir. Bunun için köyümüzde bulunan 1 adet ortaokul binası, 1 adet karakol binası,1 adet ilköğretim binası,1 adet sağlık ocağı ve lojmanları,1 adet ziraat binası,1 adet PTT binası ve 1 adet inşaat hâlinde olan büyük bir bina bulunmaktadır.

Bu binalar, şu anda boş ve âtıl durumdadır. Kamu yararına olacak bir şekilde değerlendirilmesi gerekmektedir diye düşünüyorum. Çünkü daha çok ülkemize ve milletimize fayda sağlayacak insanlara yetiştireceğini düşünerek bu binaların değerlendirilmesi ve 4+4+4 eğitim sitemine uygun olduğunu belirtmek istiyorum. Hasbek köyünün konumu, yerleşim olarak etraf köylerin tam ortasındadır. Bu eğitim sistemine uygun olduğunun değerlendirilmesi gerektiğini halkımız adına bildirmek istiyorum.

İyi çalışmalar diliyorum.”

(Yozgat Muhabir)

Hiç yorum yok: