15 Ağustos 2013 Perşembe

Petek: Kenan Yılmaz’ın dostluğunu gördüm

Eski Yozgat Cumhuriyet Başsavcısı Reşat Petek
Eski Yozgat Cumhuriyet Başsavcısı Avukat Reşat Petek, kanser hastalığı sebebiyle dün vefat eden ve uzun yıllar Yimpaş Yozgatspor’un kulüp başkanlığını yürüten“Yozgat Hakimiyet” gazetesi Yazı İşleri Müdürü Yusuf Kenan Yılmaz için twitter sayfasında taziye mesajı yayınladı.

Petek, “Yıllar önce Yozgat’ta tanıdığım ve dostluğunu gördüğüm Y. Kenan Yılmaz’ın vefatını teessürle öğrendim. Kendisine Allah’tan rahmet diliyorum Y. Kenan Yılmaz’ın dost ve akrabalarına da başsağlığı diliyorum” diye yazdı.

Reşat Petek, kamuoyunda ilk defa, Yozgat Cumhuriyet Başsavcısı iken, başörtülü öğrencileri üniversiteye almayan Erciyes Üniversitesi Rektörü ve Yozgat Fen Edebiyat Fakültesi Dekanı haklarında “kanunsuz emir vererek eğitim özgürlüğünü engellemek” suçundan soruşturma yapmasıyla tanınmıştı.

Halen İstanbul’da avukatlık yapan Reşat Petek, çeşitli yazılı ve görsel medya organlarında güncel hukukî meseleler hakkında yorumlar yapıyor.

(Yozgat Muhabir)

Hiç yorum yok: