3 Mayıs 2013 Cuma

Bir çalıştay da Şahin Tepesi’nde

ORAN Yönetim Kurulu Toplantısı Şahin Tepesi'nde yapıldı
Orta Anadolu Kalkınma Ajansı (ORAN) tarafından 2-3 Mayıs tarihlerinde Grand Ser Hotel’de gerçekleştirilen “Yozgat 2023 Kalkınma Çalıştayı”nın ardından, bakanlar, milletvekilleri ve ORAN Yönetim Kurulu Üyeleri, Şahin Tepesi Sosyal Tesisleri’nde yeniden bir araya gelerek toplantı yaptılar.

ORAN Yönetim Kurulu Toplantısı’na Başbakan Yardımcısı Yozgat Milletvekili Bekir Bozdağ, Kalkınma Bakanı Cevdet Yılmaz, ORAN Yönetim Kurulu Başkanı Kayseri Valisi Şerif Yılmaz, Yozgat Valisi Abdulkadir Yazıcı, Sivas Valisi Zübeyir Kemelek, Yozgat Milletvekilleri Yusuf Başer ve Ertuğrul Soysal ile yönetim kurulu üyeleri katıldı.

Saat 14.30’da başlayan toplantı, 16.30’da sona erdi.

(Yozgat Muhabir)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Uyutma toplantıları.On yıldır yapılmayanlar şimdimi yapılacak.Yozgat'tan göç eden insanlardan özür dilemelilr öncelikle.Herkesten özür diliyorlar...