31 Ağustos 2012 Cuma

Yeni Yozgat Valisi Abdülkadir Yazıcı:
Basının haber ve tavsiyeleri bize rehber olacak

Kısa bir süre önce göreve başlayan Yozgat Valisi Abdülkadir Yazıcı, mahallî basın mensuplarıyla tanışmak ve görüş alışverişinde bulunmak amacıyla Yozgat Belediyesi Çapanoğlu Kent Park Sosyal Tesisleri’nde kahvaltılı toplantı düzenledi.

Vali Abdulkadir Yazıcı, Yozgat’ta çalıştığı süre içerisinde değişik gruplarla karşılıklı fikir alışverişinde bulunacağını dile getirdikten sonra şöyle konuştu:

“Bunların en önemlisi de o yerin mahallî basınıdır. Ben, meslek hayatım boyunca mahallî basını kamuoyunu doğru ve vaktinde anlayabilmek için hep dikkate aldım. Gazeteci arkadaşlarımızı kamuoyunun sesini ve Yozgat’ın sıkıntılarını birinci elden tam mesai yaparak çalışıp bize sunan kişiler olarak görüyorum.”

“Çalıştığınız yerdeki yaptığınız işlerden lezzet almazsanız, insanlar sizin yaptığınız işten zevk almazsa, hoş olmazsa, ifade ettiği anlam farklıysa bizler o zaman görevimizi yapamamış oluruz” diyen Vali Yazıcı, sözlerine şöyle devam etti:

“Hiç kimse bizim düşmanımız olamaz. Hiç kimse bizim rakibimiz de olamaz. Hiç kimse de bizim için başka yerlere ve kaynaklara ulaşmak için bir araç da olamaz. Yozgat'ta nefes aldığımız süre içerisinde sizlerden biriyiz. Ben bütün gazeteci arkadaşlarımızdan yanlışımızı gördükleri anda tenkitlerini, güzel şeyleri gördükleri zaman da takdirlerini bekliyorum. Ama her şeyden önemlisi kamuoyunun içinde, halkın içinde yaşayan ve bütün mesaisini, bütün gününü halkın problemlerini anlayıp anlatmayla geçiren arkadaşlarımızın, bu görevlerini sürekli kesintisiz ve tam zamanında yapmalarını istirham ediyorum. Çünkü sizlerin haberleri, sizlerin tavsiyeleri bizler için rehber olacak ve ışık olacak.”

Yazıcı, Yozgat Valisi olarak her zaman milletin emrinde ve hizmetinde olacağını belirterek, “Bir ilin valisi o ilde olan bütün insanların kardeşidir, abisidir, yakınıdır. Bir ilin valisi görev yaptığı ildeki dağıyla taşıyla ovasıyla köyüyle kasabasıyla oradaki her insanın temsilcisidir. Onların hakkını korumakla mükelleftir. Onlara devlettin hizmetlerini en kolay yolla aktarmak ve yönlendirmek için araçtır, vasıtadır” diye konuştu.

Hiç yorum yok: