20 Şubat 2012 Pazartesi

“AK Parti’ye geçebilirim” diyen MHP’li Uyar: Şahsî menfaatim için değil ilçe menfaati için söyledim

Kısa bir süre önce Yenifakılı Belediyesi’nin borçları sebebiyle hizmet veremez hâle geldiğini belirterek, teklif gelmesi hâlinde Yenifakılı halkına hizmet verebilmek adına AK Parti’ye geçebileceğini duyuran Yenifakılı ilçesinin MHP’li Belediye Başkanı Hüseyin Uyar, bunu şahsî menfaati için değil ilçe menfaati için dile getirdiğini söyledi.

Uyar, “Düşüncelerimde sabitim. Seçime kadar hizmetimize devam edeceğim. Teklif gelirse, bizim derdimiz belli. 5,5 milyona yakın belediyemizin borcu var. Eğer bunu silerlerse, gerekirse koltuğumuzu teslim ederiz” dedi.

Şahsî çıkarımın değil Yenifakılı’nın çıkarının peşindeyim

Yozgat’ın Yenifakılı ilçesinin MHP’li Belediye Başkanı Hüseyin Uyar, geçen hafta yaptığı “Teklif gelirse AK Parti’ye geçebilirim” açıklamasının AK Parti ve MHP camiasında çeşitli yorumlara sebep olması üzerine, ikinci bir açıklama daha yaptı.

Tek amacının ilçeye belediye hizmetlerinin getirilmesi olduğunu belirten Uyar, şu açıklamada bulundu:

“Biz bunu düşünerek ilçemize kim hizmet getirir, belediyemizin sıkıntılarını kim çözer, belediyenin 5,5 milyon TL’lik borcuna çözüm gelirse, gerekirse koltuğumuzu bırakırız. Bunu da düşündüm. Bundan sonraki seçimlerde aday da değilim. Benim tek hedefim, ilçemize hizmet etmek yönünde. Onun için biz, hiç kimseyi zor durumda bırakmak için bu açıklamayı yapmadık. Bunun da özellikle bilinmesini istiyorum.”

Sözlerimin arkasındayım

İktidar partisinden gereken desteği aldıklarını kaydeden Başkan Uyar, bu konuda da şunları söyledi:

“Şu an hizmete devam ediyoruz. İktidardan gereken desteği alıyoruz. AK Parti Yenifakılı İlçe Başkanı Sayın Cevdet Aslan ve Başbakan Yardımcımız Sayın Bekir Bozdağ Bey, bizlere destek olmaya çalışıyorlar. Ben, kendilerine çok teşekkür ediyorum. Biz, ilçemize hizmet etme noktasında AK Parti İlçe Başkanımızla birlikte omuz omuza verip mücadeleye devam edeceğiz. Arkadaşlarımız bunu böyle yorumlasınlar. Bizim, kendi çıkarlarımız doğrultusunda parti değiştirmek gibi bir düşüncemiz olmadı, olmaz da. Beni herkes tanıyor. Ben kimsenin rahatsız olmasını istemiyorum. Düşüncelerimde sabitim. Seçime kadar hizmetimize devam edeceğim. Teklif gelirse, bizim derdimiz belli. 5,5 milyona yakın belediyemizin borcu var. Eğer bunu silerlerse gerekirse koltuğumuzu teslim ederiz.”

Hiç yorum yok: