7 Şubat 2010 Pazar

BBP Genel Başkanı Yalçın Topçu: Kim darbe eylemi içinde olursa o balyozu alır kafasını kırarım

Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı Yalçın Topçu, Yozgat İl Kongresi’nde yaptığı konuşmada, darbe heveslilerine sert tepki gösterirken, muhalefetin Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde sergilediği yumruklu muhalefeti de eleştirdi.

‘Balyoz’ kod adlı darbe planlarına gönderme yapan Topçu, “İktidara geldiğimizde kim darbe eylemi içinde olursa, o balyozu alır kafasını kırarım” dedi. Konuşmasında muhalefet partilerinin TBMM’deki tavrını da eleştiren Topçu, muhalefet partilerinin iktidarın gırtlağına sarılarak, adeta kafa atarak, yumruk atarak yaptıkları muhalefeti reddettiklerini, böyle muhalefetin olmayacağını söyledi.

BBP Yozgat İl Kongresi yapıldı

BBP Yozgat İl Kongresi, Kültür Müdürlüğü Konferans Salonu’nda yapıldı. Kongreye, BBP Genel Başkanı Yalçın Topçu, Genel Başkan yardımcıları Üzeyir Tunç, Selahattin Şenliler, ilçe başkanları ve çok sayıda partili katıldı.

Böyle muhalefeti reddediyorum, kınıyorum

BBP Genel Başkanı Yalçın Topçu, kongrede yaptığı konuşmada, darbe heveslilerine sert tepki gösterirken, muhalefetin Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde sergilediği yumruklu muhalefeti de eleştirdi. Topçu, “Bir hanımefendinin üzerinden gönderme yapacaksın, İki cihan serveri, Allah’ın Habibi Peygamber Efendimiz’in üzerinden siyaset yapacaksın. Bu nasıl bir anlayış, bunu reddediyorum, kınıyorum” diye konuştu.

Topçu, muhalefet partilerinin iktidarın gırtlağına sarılarak, adeta kafa atarak, yumruk atarak yaptıkları muhalefeti reddettiklerini, böyle muhalefetin olmayacağını söyledi.

Darbecilere sert tepki

Konuşmasında darbe tartışmalarına da değinen Topçu, “İktidara geldiğimizde yok darbeymiş, yok balyozmuş, hepsinin hesabını soracağız. Kim böyle darbe eylemi içerisinde olursa olsun, o balyozu alır kafasını kırarım” dedi.

Hükümetin hizmetlerini takdir ediyorum ama...

Konuşmasında iktidarın hizmetlerini takdir ettiklerini de ifade eden Topçu, teslim olan PKK’lılar için Habur sınır kapısında düzenlenen karşılama törenlerinden sorumlu tuttuğu hükümete eleştirilerde bulundu. Topçu, şunları söyledi:

“Ben Sayın Başbakanı şaşkınlıkla seyrediyorum, yaptıklarını da beğeniyorum. Gelirken gördüm, ‘Elmadağ’ı geçtik mi?’ dedim arkadaşlara, ‘Geçtik’ dediler, ‘Allah razı olsun’ dedim. Eskiden o Elmadağ’da neler çekerdik, kıvrımlar falan. Allah razı olsun. Geçenlerde Bursa-Bilecik tarafındaydım, 3 şeritli yollar, güzel, takdir ediyorum. Efendim Ürdün’le, Suriye’yle, Libya’yla vizeler kalktı, sıfır problem hâline geliyor, çok güzel, beğeniyorum. 452 bin insanı iş sahibi yaptılar bravo, çok iyi; ama Habur’da eşkıyaya yapamadığını Tekel işçisi gariplere Abdi İpekçi Parkı’nda yaptı. Bunun için de kınıyorum.”