9 Ekim 2008 Perşembe

Çamdibi Köyü öğrencileri çadırdan kurtuluyor

Okul tadilatının eğitim öğretim yılına yetiştirilememesi sebebiyle, geçici olarak çadırda eğitim görmek zorunda kalan öğrenciler, önümüzdeki pazartesi günü sınıflarına kavuşuyor.

Yozgat’ın Yerköy İlçesine bağlı, taşımalı sistemle eğitim veren Çamdibi Köyü İlköğretim Okulu’ndaki tadilat çalışmaları sebebiyle çadırda eğitim görmek zorunda kalan öğrenciler, pazartesi gününden itibaren sınıflarında eğitim alacak.

İl Millî Eğitim Müdürü Sebahattin Gamsız, “Öğrencilerimizin eğitimden geri kalmamaları için çadır sınıf oluşturmuştuk. Öğrencilerimiz yaklaşık 1 aydır eğitimlerini aksatmadan çadırda eğitim aldılar. Pazartesi gününden itibaren ise sınıflarına geçecekler” dedi.

Gamsız, “Müteahhit firma da daha hızlı çalışarak inşaat çalışmasını tamamladı. Şu anda okulun iç boyası yapılmaktadır. Pazartesi günü okulumuzda eğitime başlanacak, öğrencilerimiz sınıflarına geçecek” diye konuştu.

(Kaynak: İleri Gazetesi)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

okul açıldı ama öğrenciler bu seferde çatlaklarla yıkılma tehlikesi var diye yemekhaneede 60 kişilik sınıfta harcanan para boşa gitti