30 Ocak 2016 Cumartesi

“Reis” filminde Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı oynayan Beyoğlu: Film, hayatımda bir dönüm noktası olacak

Reha Beyoğlu
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın hayatını anlatan ‘Reis’ filminde başrol oynayan Reha Beyoğlu, bugüne kadar birçok televizyon ve sinema filminde rol aldığını fakat bu rolün hayatında bir dönüm noktası olacağına inandığını söyledi.

Reha Beyoğlu, filmde Recep Tayyip Erdoğan’ın gençlik yıllarını canlandıracak karakter için 200 civarında aday arasında yapılan elemeler sonucunda seçildiğini anlattı.

Erdoğan'ı hakkıyla canlandırabilmek için çok çalıştım

Oyunculuğun, gerekirse senaryoda yazılmayanları bile oynamak olduğunu ifade eden Reha Beyoğlu, rolünün hakkını vermek ve Cumhurbaşkanı Erdoğan’ı lâyıkıyla canlandırabilmek için çok iyi çalıştığını belirterek, bu çalışmaları şöyle özetledi:

“Eski arkadaşlarıyla konuştum, yaşadığı semtleri gezdim. Cumhurbaşkanımızın fizikî hareketlerinden tutun da, gösterdiği reaksiyonları, vücut dilini ve duygusal anlarını analiz ettim. Tabii, çok güzel şeyler buldum.”

Cumhurbaşkanı Erdoğan ile birçok ortak noktalarının bulunduğunu ifade eden Beyoğlu, şunları söyledi:

“Bu rolün bana gelmesi her ne kadar bir şans gibi görünse de aslında isabetli bir karar oldu. Çünkü Sayın Cumhurbaşkanımızla birçok ortak noktamız var. Öncelikle ikimiz de Karadenizliyiz. Cumhurbaşkanımız Rizeli, ben Giresunluyum. Cumhurbaşkanımız gençliğinde futbol oynamış, ben de uzun yıllar futbol oynadım. Boy olarak da aynı boydayız. Ailelerimiz açısından baktığımızda da benzerlikler var. Meselâ benim babam da onunki gibi dini bütün bir insan ve ailecek de öyleyiz. Ama, Sayın Cumhurbaşkanımızla farklılıklarımız da yok değil. O, Fenerbahçeli, ben ise Galatasaraylıyım. Ancak yine de sarı renkte buluşuyoruz.”

Mimar Sinan Üniversitesi Konservatuvar Bölümü mezunu olan Reha Beyoğlu, bugüne kadar birçok televizyon ve sinema filminde rol aldığını fakat bu rolün hayatında bir dönüm noktası olacağına inandığını söyledi.

Hiç yorum yok: