12 Ağustos 2013 Pazartesi

Tevfik Diker, Fethullah Gülen Hocaefendi’ye sordu: Hocam, neden Türkiye’ye dönmüyorsunuz?

Tevfik Diker - Fethullah Gülen
19. ve 20. Dönem Milletvekili, akfikir.com’un Başyazarı Tevfik Diker, “Gülen Hocaefendi’ye açık mektup” başlıklı mesajında, Muhterem Hocam, hâlâ neden ABD’desiniz ve Türkiye’ ye dönmüyorsunuz? Soruma tarafınızdan bir cevap lutfedilirse ve izniniz olursa kamuoyuyla paylaşmak istiyorum” diye yazdı.

Tevfik Diker’in bazı web sitelerinde ve sosyal paylaşım sitelerinde yayınlanan mektubu şöyle:

Gülen Hocaefendi’ye açık mektup

Sayın Fethullah Gülen Hocaefendi,

Muhterem Hocam, zatıalinizin iletişim bilgilerine sahip olmadığım için bu yolu seçmek zorunda kaldım. Bu açık mektubumu zatıalinize ulaştırılır umuduyla bazı sosyal paylaşım sitelerinde paylaşacağım ve internet medyasında yayınlayacağım. Ayrıca Zaman Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Ekrem Dumanlı, Genel Yayın Yönetmen Yardımcısı Mehmet Kamış ve Yazar Hüseyin Gülerce’nin mail adreslerine de göndereceğim.

Başından açık seçik ifade edeyim zatıaliniz bana göre bir fenomensiniz. Türkçe Olimpiyatlarını ve yurt dışındaki okulları görmezden gelmek büyük bir haksızlık olur. Zatıalinizin de takdir edeceği gibi hatasız kul olmaz. Eleştiriye ve analizlere açık olmak demokrat kimlik ve kişiliklere yakışan bir tutum ve davranış değil midir?

 Muhterem Hocam,

Kıymetli zamanınızı çok fazla almak istemiyorum. Hemen konuya ve ilgili sorularıma geçmek istiyorum.

Bendeniz Erzurum İli Olur İlçesi Ormanağzı Köyü’nde doğan bilahare Manisa Alaşehir’de bağcılık yapan rahmetli Bağcı Süleyman’ın damadıyım.

Rahmetli Babam, bir kundura tamircisiydi. Pirinç pilavını, kadın budu köfteyi, rostoyu, fırında makarnayı ,modern tuvaleti, yeni ayakkabı ile takım elbiseyi Hava Kuvvetleri’nin askeri lisesinde gördüm. Yani devletim olmasaydı bunlar benim için hayaldi. Bilahare aziz milletim beni tercih oyuyla milletvekili yaptı. Şimdi deneyimlerimden de faydalanarak yazarak ülkeme ve vatanıma borç ödemeye çalışıyorum. Yaklaşık 6 milyona ulaştığı söylenen “Hizmet Hareketi” mensuplarınızın bazılarıyla günlük temastayım. Medya grubunuzun bazı yazarları ve yöneticileriyle de iletişim halindeyim. Zaman Gazetesi, Aksiyon Dergisi ve Samanyolu TV’ de haber olarak çok kez yer aldım

Muhterem Hocam,

Aşağıda zatıalinize yönelteceğim sorumu lütfen Allah aşkına bir tuzak soru olarak değerlendirmeyiniz. Soruyu samimi olarak soruyorum. Bu soru son günlerde “Hizmet Hareketi” mensuplarınca da sorulmaktadır. Bunu zatıalinize açık seçik söylemiyor olabilirler.

İşte sorum:

“Muhterem Hocam, hala neden ABD’desiniz ve Türkiye’ ye dönmüyorsunuz?”

Soruma tarafınızdan bir cevap lütfedilirse ve izniniz olursa kamuoyuyla paylaşmak istiyorum.

Selam ve saygılarımla sağlıklar dilerim.”

Tevfik DİKER

19-20. Dönem Milletvekili

Hiç yorum yok: