2 Ağustos 2013 Cuma

Bozdağ: Yozgat’a gider gibi Somali’ye gidiyorum

Bekir Bozdağ
Başbakan Yardımcısı ve Yozgat Milletvekili Bekir Bozdağ, “Türkiye tümüyle insani yardım çabası içinde. Başbakan, bu ülke halkının açlıktan, kıtlıktan, yoksunluktan kurtulması için elimizden gelen gayreti göstermemizi söyledi. Bu konuyu o kadar önemsiyor ki, ben Yozgat’a gider gibi sık sık Somali’ye gidiyorum. Yozgat’la ilgilenir gibi Somalililerin insani sorunlarıyla ilgileniyorum” diye konuştu.

Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, Somali’de Türk Büyükelçiliği’ne düzenlenen saldırıyı üstlenen terör örgütü El Şabab’ın, bu saldırıya gerekçe olarak gösterdiği iddialarına cevap verdi.

Milliyet gazetesinden Fikret Bila’ya konuşan Bozdağ, “Somali’de kaostan, iç çatışmadan çıkar umanlar, bu ortam nedeniyle saltanat sürenler rahatsız oluyorlar. Somali’nin canlanan bir ekonomiye, sağlık ve eğitim hizmetlerine kavuşmasından saltanatlarını kaybedecekleri kaygısıyla rahatsızlık duyuyorlar. (…) Bir taşeron terör örgütü bizim Somali’de insanî yardım faaliyetlerimizi durduramaz” dedi.

Haberin tamamını okumak için tıklayınız

Hiç yorum yok: