24 Temmuz 2013 Çarşamba

Mustafa Sarıgül: Ekim ayı devrimlerin ayıdır

Mustafa Sarıgül
İsmi CHP’nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkan Adaylığı ve CHP Genel Başkanlığı için geçen Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, “Okulların açıldığı bir hafta da çok güzel olacak; ama Ekim ayı muazzam bir ay. Ekim ayı, biliyorsunuz devrimlerin olduğu aydır. Ekim, böyle çıkışların da olduğu bir aydır. Ekim ayı, inşallah hepimiz için hayırlı olur, uğurlu olur, güzellikler getirir.” dedi.

Şişli Belediye Başkanı Mustafa Sarıgül, Münih’te verilen iftar yemeği öncesi “TGRT Haber” televizyonunun canlı yayın konuğu oldu.

Program sunucusu, “Sayın Başkan, günün birinde yapmış olduğumuz röportajımızda, bundan yıllar öncesine gitmiştiniz. Milletvekili olduğunuz zamanda sanayi mahallesinde bir platforma katılmışsınız ve girerken, ‘Kim var protokolden?’ demişsiniz. Sayın Başbakanımız Recep Tayyip Erdoğan… İsterseniz gerisini siz getirin” diyerek sözü Sarıgül’e bıraktı. Sarıgül, şunları söyledi:

Ben bugünlerde kesinlikle bu konulara girmek istemiyorum. Bunlar çok geride kaldı. Biz geleceği konuşalım, güzellikleri konuşalım. Ramazan’da çok fazla siyasî sohbetlere girmek beni gerçekten mutlu etmiyor. Bir de ben düne bakmıyorum, yarına bakıyorum. Beni batan güneşler ilgilendirmiyor, beni doğan güneşler ilgilendiriyor. Nasıl bir şey, biliyor musun? Ayrı bir şey. Muazzam bir şekilde gitmemiz lâzım, planlamamız lâzım ve artık dünü değil de yarını konuşmamız lâzım. Bu 14 gün boyunca, 16 gün boyunca tamamen güzellikleri konuşacağız, tamamen muhteşem bir şeyi konuşacağız. Sonra Eylül ayı gelecek, Eylül ayında okullar açılacak. Çocuklarımız okullara başlayacak. Benim yavrum Ömer okula başlayacak, okula devam edecek. Torunum Ayşenur, okula başlayacak. Azra bebeği belki okula yazdıracağız. Okulların açıldığı bir hafta da çok güzel olacak; ama Ekim ayı muazzam bir ay. Ekim ayı, biliyorsunuz devrimlerin olduğu aydır. Ekim, böyle çıkışların da olduğu bir aydır. Ekim ayı inşallah hepimiz için hayırlı olur, uğurlu olur, güzellikler getirir.”

(Yozgat Muhabir)

Hiç yorum yok: