14 Haziran 2013 Cuma

Vali Yazıcı: Velilerimiz de eksiklerini görmeli

Karne dağıtım töreni
Yozgat Valisi Abdülkadir Yazıcı, karne dağıtım töreninde yaptığı değerlendirmede, “Yazıcı, “Velilerimiz, kötü karne nedeniyle çocuklarımızı üzmemeliler. Yaz tatili, velilerimizin de eksikliklerini görme noktasında da önemli bir zaman dilimi” dedi.

Öğrencilere mahallelerinde açılan Kur’ân kurslarına devam etmelerini tavsiye eden Vali Yazıcı, “Çünkü insanlar tatil yaparak da bir şeyler öğrenebilirler. İnsanlar eğlenerek de eğitimini devam ettirebilirler” diye konuştu.

Karne dağıtım töreni

2012-2013 yılı karne dağıtım töreni TOKİ Mevlana İlk ve Ortaokulu’nda yapıldı.

Törene Vali Abdulkadir Yazıcı, İl Milli Eğitim Müdürü Saim Kuş, Emniyet Müdürü Hasan Yılmaz, Polis Meslek Yüksek Okulu Müdürü Fazlı Öcal, kamu kurum ve kuruluş temsilcileri ile öğrenci velileri katıldı.

İkiz öğrencilerin karneleri de ikiz gibi

Vali Abdulkadir Yazıcı, törende öğrencilerin duygularını ve yaz tatilini nasıl değerlendireceklerini sordu. Öğrencilerle bir süre sohbet eden Vali Yazıcı, 3/B sınıfı öğrencilerinden Bekir İlbaş, Şengül Ölmez, Fatma Kübra Gülay’a karne ve hediyelerini verdi.

Sude-Buse Taşkın
Vali Yazıcı, ikiz kardeş Sude ve Buse Taşkın isimli öğrencilerin de karnelerini kontrol etti. Yazıcı, “İkiz kardeşlerin karneleri de ikiz gibi birbirine çok yakın” diyerek öğrencilere başarılar diledi.

Yazıcı, burada yaptığı açıklamada,  Yozgat’ta 93 bin 320 öğrencinin karne aldığını söyledi.

Bugün itibariyle öğrenci ve öğretmenlerin tatile girdiklerini belirten Yazıcı, “Bu yıl da eğitim öğretim yılını tamamlamış olduk. Umarım öğretmenlerimiz 3 aylık tatil döneminde önümüzdeki sene verecekleri bilgileri pekiştirirler. Öğrencilerimiz de tatil yaparak eğitim yılının yorgunluğunu üzerlerinden atarlar. Tabi ki her dönem sonu, yeni bir başlangıçtır. İnşallah gelecek yıl daha güçlü, donanımlı, daha bilgili ve yeterli bir şekilde eğitim öğretime başlarız” diye konuştu.

Türkiye’de tatillerin çok uzun olduğunu belirten Yazıcı, “Umarım tatilimiz önümüzdeki yıla hazırlıkla geçer. Ben şimdiden öğrencilerimize, öğretmenlerimize ve velilere hayırlı uğurlu olmasını diliyorum” dedi.

Velilerimiz de eksiklerini görmeli

Vali Yazıcı, öğrencilerden dinlenme, seyahat etme ve arkadaşlarıyla vakit geçirmenin yanı sıra eğitim süresince eksik gördüğü konuları da tekrar etmelerini istedi.

Yazıcı, “Velilerimiz, kötü karne nedeniyle çocuklarımızı üzmemeliler. Yaz tatili, velilerimizin de eksikliklerini görme noktasında da önemli bir zaman dilimi” dedi.

Tatilde Kur’ân öğrenin

Yaz tatilini tam tatil olarak düşünmemek gerektiğini vurgulayan Yazıcı, sözlerine şöyle devam etti:

“Özellikle öğretmenlerimize ve öğrencilerimize kitap okumalarını tavsiye ediyoruz. Tatili boşa geçirmemelerini istiyoruz. Öğrencilerimizin bireysel gelişmesinde katkı sağlayacak kitap okuma alışkanlığı,  kalıcı başarıları sağlanmasında da önemli bir unsur. Tatilde spor aktivitelerine, yaz okullarına ve kurslarına gidilmeli, akraba ziyaretleri de yapılmalıdır.

Öğrencilerimizin mahallelerinde açılan Kur’ân kurslarına devam etmelerini tavsiye ediyoruz. Çünkü insanlar tatil yaparak da bir şeyler öğrenebilirler. İnsanlar eğlenerek de eğitimini devam ettirebilirler. Dinlenme amaçlı da kitap okunabilir. Dinlenme amaçlı televizyonlardaki kültürel amaçlı programlar da izlenebilir. Uzun bir dönem. Çocuklarımızdan bu dönemi, sorumluluk bilinci içerisinde geçirmelerini istiyoruz.”

Hiç yorum yok: