3 Haziran 2013 Pazartesi

Tıp Fakültesi tamamlanmadığı için Ankara’da okuyan öğrenciler, üniversitelerini görmeye geldi

Bozok Üniversitesi Tıp Fakültesi binası ve sınıfları henüz tamamlanmadığı için eğitimlerini Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde sürdüren Bozok Üniversitesi Tıp Fakültesi öğrencileri, Rektör Prof. Dr. Tamer Uçar’ın davetlisi olarak hocalarıyla birlikte Yozgat’a geldiler.

160 öğrenci Hacettepe'de eğitim görüyor
Şahin Tepesi, Hayri İnal Konağı, Çamlık Milli Parkı, Tıp Fakültesi Dekanlığı, Araştırma ve Uygulama Hastanesi gezdirilen, Kongre ve Kültür Merkezi’nde müzik dinletisi sunulan öğrencilere Yozgat’ın geleneksel yemeği Testi Kebabı ikram edildi.

Hacettepe Üniversitesi Sağlık Kampüsü’nden sorumlu Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Ömer Uğur, 160’a yakın Bozok Üniversitesi Tıp Fakültesi öğrencisinin Hacettepe Üniversitesi’nde eğitim-öğretim hayatına devam ettiğini belirterek “Bozok Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi’ni son derece etkileyici buldum. Öğrencilerimizin gelecekte çok başarılı birer hekim olarak yetişeceğinden bir kez daha emin oldum. Sayın Rektörümüz Prof. Dr. Tamer Uçar hocamıza bizleri Yozgat’a davet ettiği için ve yakın ilgisinden dolayı çok teşekkür ederim” dedi.

Bozok Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Tamer Uçar da, “TOKİ ile anlaşmamız hazır. Projede bir iki eksiklik var. Onları da tamamladıktan sonra ihalesi yapılacak. Tıp Fakültesi Morfoloji Binası ve 200 yataklı Araştırma ve Uygulama Hastanesi yeni Hizmet Binası kısa sürede tamamlanacak” diye konuştu.

Hiç yorum yok: