3 Haziran 2013 Pazartesi

Star gazetesi yazarı Bulut: Emperyal güçler istiyor diye Recep Tayyip Erdoğan’ın kellesini vermeyiz

Yiğit Bulut
Star Gazetesi yazarı Yiğit Bulut, TV 24’ün canlı yayınında kitlesel eylemleri değerlendirirken, “Emperyal güçler istiyor diye Recep Tayyip Erdoğan’ın kellesini ben vermem. Vatandaş olarak söylüyorum bunu. (…) İngiltere istiyor diye, Almanya istiyor diye, nükleer lobi istiyor diye, şeker lobisi istiyor diye, bankacılık lobisi istiyor diye, ben Recep Tayyip Erdoğan’ın kellesini onlara vermem. (…) Emperyal güçler istiyor diye bu ülkede artık sadrazam, bu ülkede Başbakan kellesi verilmeyecek. O sokaktaki arkadaşlar da bunu bilsin. Susuyorsak, sakinliğimizden sakın yanlış bir çıkarımda bulunmasınlar” diye konuştu.

Geçmişte Türk Silahlı Kuvvetleri’nin bu oyuna defalarca alet olduğunu da belirten Bulut, “Şunu da bilsinler ki, en küçük bir demokrasi dışı müdahalede çok sert bir müdahale ile karşılaşacaklar ve o tepki bu sokaktakilere benzemez” uyarısında bulundu.

Yiğit Bulut, şunları söyledi:

“Recep Tayyip Erdoğan, ezilmiş adamlardan biridir ve ezile ezile bu noktaya seçim kazanarak gelmiştir. Şimdi emperyal güçler istiyor diye Recep Tayyip Erdoğan’ın kellesini ben vermem. Vatandaş olarak söylüyorum bunu bakın. Ben, Recep Tayyip Erdoğan’ı sandıkta düşürürüm. Oy vermem, veririm, severim, sevmem; ama (…) İngiltere istiyor diye, Almanya istiyor diye, nükleer lobi istiyor diye, şeker lobisi istiyor diye, bankacılık lobisi istiyor diye, ben Recep Tayyip Erdoğan’ın kellesini onlara vermem. Ve bunun için ne gerekiyorsa Türk halkının, herkesin bunu anlaması lâzım. Ve şunu da söyleyeyim: Türk Ordusu, defalarca bu oyuna alet oldu geçmişte, defalarca. Menderes’i astılar, vicdan azabı çektiler. 12 Eylül’de 650 bin adamı yok ettiler, gözaltına aldılar, sakat bıraktılar, vicdan azabı çektiler. Son dönemde Türk Ordusu’na karşı içeride ve dışarıda inanılmaz bir saldırı var, bunu biz de söylüyoruz. Hatalar yapıldı ama Türk Ordusu emperyal isteklere asla ve asla alet olmamalıdır. Ve şunu da bilsinler ki, en küçük bir demokrasi dışı müdahalede çok sert bir müdahale ile karşılaşacaklar ve o tepki bu sokaktakilere benzemez. Dolayısıyla tekrar ediyorum: Seçim sandığı önümüze konsun. Biz, gerekeni yaparız. Severiz sevmeyiz, takdir ederiz etmeyiz ama emperyal güçler istiyor diye bu ülkede artık sadrazam, bu ülkede Başbakan kellesi verilmeyecek. O sokaktaki arkadaşlar da bunu bilsin. Susuyorsak, sakinliğimizden sakın yanlış bir çıkarımda bulunmasınlar.”

(Yozgat Muhabir)

Hiç yorum yok: