17 Haziran 2013 Pazartesi

Arslan: 250 üyemizi bizden önceki yönetim icraya vermiş; borçlarını ödemelerini istiyoruz

Üzeyir Arslan
3 hafta önce Sorgun Ticaret ve Sanayi Odası (TSO) Başkanlığına seçilen Üzeyir Arslan, TSO’nun 250 üyesinin, kendilerinden önceki yönetim tarafından icraya verildiğini belirterek, şu açıklamada bulundu:

“Biz yönetime geldiğimiz gün icraya verilmiş 250 üyeyi karşımızda bulduk. Benim ve meclis üyesi arkadaşlarımın herhangi bir ilgisi olmayan bu konuya, daha önceki yönetim kurulu tarafından alınan bir karar olduğu için, hazırlıksız yakalandık. Bu konuda icraya verilen üyelerimizin odamıza olan vadesi geçmiş borçlarını ödemelerini özellikle istiyoruz.”

Üzeyir Arslan, basın toplantısında, TSO için yeni bir hizmet binası yaptıracaklarını da açıkladı.

Sorgun TSO Başkanı Üzeyir Arslan, basın toplantısı düzenleyerek konu hakkında açıklamalarda bulundu.

Arslan, oda seçimlerinin üzerinden yaklaşık 3 hafta geçtiğini, üç haftalık süreçte 9 meslek komitesi toplantısı, 3 yönetim kurulu toplantısı yaptıklarını belirterek, şunları söyledi:

“Bizden önceki yönetim kurulu üyesi arkadaşlarımızın, odamıza kayıtlı yaklaşık 250 üye firmayı aidat borçlarından dolayı icraya vermiş olmaları ve icra takibatlarının başlatılmış olmasıdır. Söz konusu icra takibatları ile yönetim kurulumuzun ve meclisimizin hiçbir ilgisi yoktur. Bizden önceki yönetim kurulunda görev alan arkadaşlarımızın almış olduğu bir karar olup icra süreci halen devam etmektedir. Biz yönetime geldiğimiz gün icraya verilmiş 250 üyeyi karşımızda bulduk. Benim ve meclis üyesi arkadaşlarımın herhangi bir ilgisi olmayan bu konuya, daha önceki yönetim kurulu tarafından alınan bir karar olduğu için, hazırlıksız yakalandık. Bu konuda icraya verilen üyelerimizin odamıza olan vadesi geçmiş borçlarını ödemelerini özellikle istiyoruz.”

Yeni bir hizmet binası yaptıracağız

Üzeyir Arslan, basın toplantısında, TSO için yeni bir hizmet binası yaptıracaklarını da açıkladı.

Daha önce oda bütçesinden 105 bin Lira ödenip 125 bin Lira da borç alınarak toplam 230 bin Liraya bir hizmet binası satın alındığını hatırlatan Arslan, bu konuda da şu açıklamada bulundu:


“Yönetim kurulumuzda görev alan arkadaşlarımla yaptığımız toplantılarımızda oda hizmet binası olarak alınan söz konusu dairelerin oda hizmet binası için uygun olmadığı; alınan dairelerin tekrardan satılarak, Ticaret ve Sanayi Odamıza, Sorgun ilçemize yakışır, müstakil bir hizmet binasının yapılması konusunda ortak bir karar aldık. Alınan bu karar doğrultusunda meclisimizden alınan iki dairenin satılması ve oda hizmet binası olarak yeni bir müstakil bina yapılması için, yetki talep ettik. Meclisimizin bugün bu yetkiyi bize vermesini ümit ediyoruz.”

Hiç yorum yok: