15 Mayıs 2013 Çarşamba

Tıp Fakültesi Morfoloji binası ile Araştırma ve Uygulama Hastanesi protokolü imzalandı

Uçar-Karabel
Bozok Üniversitesi Tıp Fakültesi Morfoloji Binası ile 200 yataklı Araştırma ve Uygulama Hastanesi yeni hizmet binası yapımı için TOKİ ile protokol imzalandı.

Bozok Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Tamer Uçar ve TOKİ Başkanı Ahmet Haluk Karabel tarafından imzalanan protokole göre, Tıp Fakültesi Morfoloji Binası ile Araştırma ve Uygulama Hastanesi yeni hizmet binası, Erdoğan Akdağ Kampüsü’ne inşa edilecek.

Böylelikle, Bozok Üniversitesi’nin hâlen Hacettepe Üniversitesi’nde eğitim gören yaklaşık 200 Tıp Fakültesi öğrencisi de, inşaatın tamamlanmasının ardından eğitimlerini Yozgat’ta sürdürecekler.

Morfoloji binasında eğitim-öğretim için gerekli derslikler ve anfilerin yanı sıra, konferans salonları ve öğretim elemanları için çok sayıda oda ile eğitim ve öğretimde ihtiyaç duyulan laboratuvar ve diğer birimler de yer alacak.

Bozok Üniversitesi İletişim Protokol ve Enformasyon Müdürlüğü’nden verilen bilgiye göre, TOKİ tarafından yapılacak olan binaların ihalesi önümüzdeki günlerde gerçekleştirilecek. Hastane binasının sağlık hizmetleri ihtiyacını karşılayacak olmasının yanı sıra, mimarî yapısıyla da göz dolduracağı belirtiliyor.

(Yozgat Muhabir)

Hiç yorum yok: