27 Şubat 2013 Çarşamba

ORAN, 10 yıllık kalkınma politikasını belirliyor

ORAN Yönetim Kurulu Toplantısı
Kısa adı ORAN olan ve Kayseri, Sivas, Yozgat illerini kapsayan Orta Anadolu Kalkınma Ajansı, bölgenin 10 yıllık sürede kalkınmasına yön verecek politikaları belirlemek üzere çalışma yapıyor.

Ajans Yönetim Kurulu Başkanı Kayseri Valisi Şerif Yılmaz, Kayseri’deki hizmet binasında düzenlenen Yönetim Kurulu Toplantısı’nda şu açıklamada bulundu:

“Kayseri, Sivas ve Yozgat illerini kapsayan TR72 Bölgesinin 2014-2023 dönemini kapsayan ve bölgenin 10 yıllık sürede kalkınmasına yön verecek politikaları belirlemek üzere Ajansın başlatmış olduğu Bölge Planı hazırlık çalışmaları, ilgili tüm tarafların katkısını almak suretiyle başlatılmış ve tüm hızıyla devam etmektedir.”

Yönetim Kurulu toplantısına Ajans Yönetim Kurulu Başkanı Kayseri Valisi Şerif Yılmaz, Yönetim Kurulu Üyeleri Yozgat Valisi Abdulkadir Yazıcı, Sivas Valisi Zübeyir Kemelek, Kayseri Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Özhaseki, Sivas Belediye Başkanı Doğan Ürgüp, Yozgat Belediye Başkanı Yusuf Başer, Kayseri İl Genel Meclisi Başkanı Saadettin Aydın, Yozgat İl Genel Meclisi Başkanı Ayhan Can ve Ajans Genel Sekreteri Dr. H. Mustafa Palancıoğlu katıldı.

(Yozgat Muhabir)

Hiç yorum yok: