14 Şubat 2013 Perşembe

Kapusuzoğlu, kısa film çekimi için köy yollarında

Kapusuzoğlu çekim bölgesinde
Yozgatlı Folklor Araştırmacısı Senarist Yazar Ertuğrul Kapusuzoğlu, kısa film çekimi için Yozgat’ın Derbent Köyü’nde at arabası kullandı.

Ertuğrul Kapusuzoğlu, facebook sayfasında yaptığı açıklamada, Ankara’da sinema eğitimi gören ve anne babası daha önce kendi öğrencileri olan Emre’nin okul ödevine yardımcı olmak için senaryo yazıp kamera karşısına geçtiğini ifade etti. Kapusuzoğlu, şunları kaydetti:

“Hâliyle senaryo aşamasında müdahil oldum. Benim yazdığım bir senaryoda at kesin olur. Genç yönetmene yardım için oyuncu buldum, mekân seçtim vs. Babası sağ olsun, Emre’ye çektiği bütün televizyonlarda gösterilebilecek kalitede olan bir kamera aldı. Korkma, bin beş yüz metreden çek. Yüz metreye kadar sesi net aldığını da test ettik. Niçin çok heyecanlıyım? Artık elimizde muhteşem bir kamera ve Emre gibi işin teknik kısmını çok iyi bilen bir genç var. Bahar ve yaz programım şimdiden doldu. En güzelin de güzelini yapacağımı bilirsiniz. Siz öyle bilirsiniz de ben yapabilir miyim? Görelim Mevlâ neyler…”

Kısa film çalışmasından bir sahne
(Yozgat Muhabir)

Hiç yorum yok: