9 Ağustos 2012 Perşembe

Vali Şentürk, meclis üyeleriyle vedalaştı:
Yozgat’ı ve Yozgatlıları unutmayacağım

Son Valiler Kararnamesi ile merkeze alınan Yozgat Valisi Necati Şentürk, İl Genel Meclisi toplantısına katılarak meclis üyeleri ile vedalaştı.

Vali Necati Şentürk, burada yaptığı konuşmada Yozgat’ta görev yaptığı süre içerisinde kendisine çalışmalarında yaptıkları katkılardan dolayı İl Genel Meclisi Üyelerine teşekkür ederek, Yozgat’ı ve Yozgatlıları hiçbir zaman unutmayacağını söyledi.

Toplantı sonrasında İl Genel Meclis Başkanı Ayhan Can, Vali Necati Şentürk’e Yozgat’a yaptığı katkılardan dolayı teşekkür plaketi verdi.

İl Genel Meclis Üyeleri İle Birlikte İftar Yemeği

Vali Necati Şentürk, İl Genel Meclis Üyelerinin kendisinin onuruna verdiği iftar yemeğine de katıldı.

Galata Çamlık Otel’de verilen iftar yemeğine Vali Necati Şentürk, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Muammer Yanık, İl Genel Meclis Başkanı Ayhan Can ve İl Genel Meclis Üyeleri katıldı.

Vali Şentürk, İl Genel Meclis Üyeleri ile birlikte iftar yemeği öncesinde Valilik tarafından yeni hazırlatılan Yozgat Tanıtım CD’sini izledi.

İftar yemeği sonrasında İl Genel Meclisi Başkanı Ayhan Can, yaptığı konuşmada Vali Necati Şentürk’ün Yozgat’taki görev süresince yaptığı hizmetlerden dolayı teşekkür etti. Vali Şentürk de, görev süresince birçok önemli hizmete imza atıldığını belirterek “Öncelikle Yozgat’ta görev yaptığım süre içerisinde böyle güzel hizmetler yapmayı bana lütfettiği için Allah’ıma şükrediyorum. Sizlere de bu hizmetleri yapmamda bana destek ve yardımcı olduğunuz için teşekkür ediyorum” dedi.

Hiç yorum yok: