23 Ağustos 2012 Perşembe

Boydak Holding’in yardım protokolünde
Yozgat’ın Çayıralan ilçesi de yer alıyor

Bünyesinde İstikbal, Bellona, Mondi, Deco, Türkiye Finans gibi pek çok marka bulunduran Boydak Holding’in hissedarları tarafından 2007 yılında kurulan Boydak Eğitim ve Kültür Vakfı, yardıma muhtaç ailelere, ilköğretim öğrencilerine ve okullara yönelik yardım projesi başlattı.

Proje kapsamında belirlenen ilçelerin Kaymakamlıkları bünyesinde yer alan Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıfları ile işbirliği protokolleri imzalandı.

Yozgat, Sivas, Kahramanmaraş ve Kayseri’nin bazı ilçelerinde ekonomik durumu iyi olmayan ailelere gıda yardımı yapan Boydak Vakfı, bu bölgelerdeki ilköğretim öğrencilerine eğitim araç ve gereç yardımı yaparak bazı okulların tefrişini de gerçekleştirecek.

Yardımlarını kurumsal çerçevede devam ettiren vakıf, bu kapsamda Kayseri’nin Pınarbaşı, Bünyan, Sarıoğlan ve Tomarza ilçeleri, Sivas’ın Gemerek ilçesi, Yozgat’ın Çayıralan ilçesi ve Kahramanmaraş’ın Göksun ilçelerini içeren özel bir proje gerçekleştiriyor.

Boydak Eğitim ve Kültür Vakfı Müdürü Halit Bayhan, gerçekleştirilecek yardımlar hakkında şu açıklamada bulundu:

“Ramazan ayı süresince kaymakamlıklar bünyesinde kurulu Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıflarına kayıtlı toplam 5 bin 150 fakir ve yardıma muhtaç aileye her biri 50 TL değerinde toplam 257.500 TL’lik BİM Mağazaları ve A101 Mağazaları’nda geçerli alışveriş çekleri dağıtıldı. Ayrıca Toplam 5 bin 500 ilköğretim öğrencisine her bir öğrencinin yaklaşık bir yıllık ihtiyacını karşılayacak kadar kırtasiye malzemesi dağıtımı ise 2012-2013 Eğitim ve Öğretim Yılının başlangıcında gerçekleştirilecek. Yine anılan protokol kapsamında 2012-2013 Eğitim ve Öğretim Yılının başlangıcından önce ilçe Milli Eğitim Müdürlükleri tarafından tespit edilen ve ilgili kaymakamlıklarca da uygun bulunan 10 ayrı okulun her birine 10 bin TL’lik demirbaş malzemesi desteği yapılacak.”

Hiç yorum yok: