13 Nisan 2012 Cuma

Kooperatif-Bakanlık işbirliği ile
Yozgat’a 63 işyeri yapılacak

Yozgat 100. Yıl (II. Kısım) Küçük Sanayi Sitesi Yapı Kooperatifi Başkanlığı, Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı’ndan sağladığı kredi desteği ile 63 işyeri yaptıracak.

Yozgat 100. Yıl (II. Kısım) Küçük Sanayi Sitesi’ne ait 63 adet işyeri yapımı için 2012 birim fiyatları ile keşif bedeli 6.916.800 Lira olarak belirlenirken geçici teminat olarak 484.176 Lira istedi. İhale, Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Mustafa Kemal Mahallesi Eskişehir Yolu 2151. Cadde No: 154 Söğütözü Ankara adresinde 10 Mayıs 2012 tarihinde saat 10.00’da gerçekleştirilecek.

(Kaynak: emlakkulisi.com)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sayın Yozgat Muhabir yetkilileri sayfanızdaki haberlerin kalitei ve yayınlarınızdaki tarafsızlığınızdan dolayı sıkılmadan sizi zevkle okuyorum. Bugün (13 Nisan 2012 Cuma) şehir merkezindeki belediye hopörlerinden yapılan bir ilan dikkatimi çekiyor ve acayibime gidiyor vede bunu sizinle paylaşmak istedim. Nedir? diye sorcaksınız elbette.. belediye hopörlerinden bugün cuma namazından sonra çatak mezarlığında cuma namazından sonra Alakoçlar Taziye evinin açılış vardır tüm halkımız davetlidir. Biliyoruzki bizim gelenek ve inanımızda doğum, evlenme ve ölümün önemli bir yeri vardır.Lakin son zamanlarda il merkezindeki mezarlıklara bizim kültürümüzde hiçbir yeri olmayan atadan dededen görmediğimiz gibi bu isimde hiçbir tarihi yapıyada rastlamadığımızki bizim kültürümüzde zaten böylebirşey yok mezarlıklara taziye evleri yapıldı. Merak ediyorum belediyece yapılacak taziye evinin açılışnda acaba kim kimin ölüsüne ağlayarak bir açılış yapılacak yada ortada bir ölüde yoksa nerden ölü bulup açılış yapacaklar çok merak ediyorum. Bizim bildiğimiz cenazenin dünya evi taziye evidir ve cemaat taziyelerini o evde dile getirir. Ahiret evi olan mezarlılarda taziye evini ne tarih gördü nede biz gördük mezarlıklarda yalnızca ahiret evlerimiz bulunur öyle babam öldü yemek dağıtayım yok bizde. cenazesi olana yakın komşuları akrabaları yemek getirir ve hadislerde de sabittir.Bilmiyorum benmi yanılıyorum yanlış biliyorum. Bu taziye evleri başkaca illerde mezarlıklarda değil her mahallede var.Garibime gitti yani bu açılış