13 Nisan 2012 Cuma

Yozgatlı boksör dünya şampiyonu oldu

Almanya’nın Herne kentinde yüzündeki 10 dikişle ringe çıkan Yavuz Ertürk, orta yarı sıklette (Weltergewicht) Faslı rakibi yenip dünya şampiyonu olarak WBC kemerini taktı.

Köln’de yaşayan 24 yaşındaki Yozgatlı boksör Yavuz Ertürk, maçtan bir hafta önce antrenmanda darbe aldığı ve 10 dikiş atıldığı için doktorunun maça çıkmaması için tavsiyede bulunmasına rağmen dünya şampiyonluğu unvan maçında Dennis Harnasi’yi ikinci rauntta nakavt ederek şampiyon oldu.

Ruhrstadt Arena’daki bu galibiyetle aynı zamanda WBU dünya şampiyonluğu kemerini de koruyan Ertürk, şampiyonluk maçının ardından Türk bayrağını göndere çektirerek kemerini taktı.

Çok sert bir maç oldu

Çok sert bir maç olduğunu belirten Yavuz Ertürk, “Yaralı olduğum için maça çekinerek çıktım ama kendime güveniyordum. Maçta aldığım birkaç darbe ile yaram açıldı. Buna rağmen maçı kazanarak şampiyon oldum. Bana güvenen ve destekleyen herkese teşekkür ediyorum. Türk bayrağını en yükseklerde dalgalandırmak bana büyük gurur verdi” dedi.
Genç sporcunun menajeri Aydın Odabaşı ise, Yavuz Ertürk’ün başarısından dolayı çok gurur duyduklarını ve gelecekte daha büyük işler başaracağına inandıklarını belirtti.

(Kaynak: milliyet.com.tr)

Hiç yorum yok: