2 Nisan 2012 Pazartesi

Yozgat Fatma Temel Turhan Bilim Sanat Merkezi, Uluslararası Çevre Proje Olimpiyatı’na davet edildi

Yozgat Fatma Temel Turhan Bilim Sanat Merkezi Müdürü Kenan Şerefli, “Uluslararası Çevre Proje Olimpiyatı’na (INEPO) 2 proje ile ilimizden davet edilen tek eğitim kurumunun okulumuzun olması bizleri çok mutlu etmiştir” dedi.
Şerefli, Millî Eğitim Bakanlığı ve Konya Üniversitesi tarafından düzenlenen 1. Ulusal Çocuk ve Gençlik Kongresi’nde Yozgat’ı, Bilim Sanat Merkezi’nin temsil edeceğini bildirdi.

Projeleriyle Yozgat’ın gururu oldu

Yozgat’ta ortaöğretim öğrencileri tarafından hazırlanarak TÜBİTAK’a gönderilen toplam 11 projeden 5’inin sahibi Fatma Temel Turhan Bilim Sanat Merkezi.

Yozgat Fatma Temel Turhan Bilim Sanat Merkezi Müdürü Kenan Şerefli, yaptığı açıklamada, 2006 yılından bu yana ulusal ve uluslararasında gerçekleştirilen proje yarışmalarında seçilen projelerin ve aldığı ödüllerle bu alanda en başarılı okul olmalarının kendilerini mutlu ettiğini söyledi.

TÜBİTAK tarafından düzenlenen ortaöğretim öğrencileri arası proje yarışmasında, Yozgat’tan yarı finale kalan 6 projenin 2’si bilim sanat merkezine ait olduğuna dikkat çeken Okul Müdürü Şerefli, “Bu Benim Eserim Proje Yarışması Kayseri Bölge Finali’ne, il genelinden davet edilen 11 projenin 5’i okulumuza ait projedir. Bunlardan Uluslararası Çevre Proje Olimpiyatı (INEPO)’na 2 proje ile ilimizden davet edilen tek eğitim kurumu okulumuzun olması, yine bizleri çok mutlu etmiştir. Ayrıca, Uluslararası Tasarım Olimpiyatı’na ilimizden çağrılan Düş Çizgisi Projesi yine Bilim Sanat Merkezi’ne aittir.” dedi.

Milli Eğitim Bakanlığı ve Konya Üniversitesi tarafından düzenlenen 1. Ulusal Çocuk ve Gençlik Kongresi’nde, Yozgat’ı, Bilim Sanat Merkezi’nin temsil edeceğini ifade eden Şerefli, “Kongrede 4 öğrencimiz iki farklı sunum gerçekleştireceklerdir. İlimizde yürütülen bilimsel araştırmalara ve sanatsal faaliyetlerde öncü kurum olarak Bilim Sanat Merkezi başarılı faaliyetlerine gelecekte devam edecektir.” diye konuştu.

Hiç yorum yok: