24 Şubat 2012 Cuma

Yozgat İl Millî Eğitim Müdürü Kuş:
Kültürüne sahip çıkan bir nesil yetiştirmek istiyoruz

Yozgat İl Milli Eğitim Müdürü Saim Kuş, “Bir taraftan teknolojiyi kullanabilen, aynı zamanda da kendi öz kültürüne, geleneğine, göreneğine sahip çıkan bir nesil yetiştirmek istiyoruz” dedi.

25 Ocak’ta göreve geldikten sonra ilçe ziyaretlerine başlayan Yozgat İl Millî Eğitim Müdürü Saim Kuş, Akdağmadeni Öğretmenevi’nde ilçe merkez ve köy okullarının müdürleri ile toplantı düzenledi.

Kuş, burad yaptığı konuşmada amaçlarının Yozgat eğitimine hizmet etmek olduğunu belirterek şunları söyledi:

“Yozgat merkez ve en ücra köyümüzü eşit tutarak hizmet etmek istiyoruz. Çünkü nesil bize emanet edildi. Yozgat genelinde 98 bin öğrencimiz var. Hiç birini diğerinden ayırt etmeden, bir taraftan da teknolojiyi kullanabilen, aynı zamanda da kendi öz kültürüne, geleneğine, göreneğine sahip çıkan bir nesil yetiştirmek istiyoruz.”

Fatih Projesi seneye her ilçede

Eğitimde teknolojik gelişmenin zirvesine, Fatih Projesi’nin yerleştiğini ve bu projenin Başbakan Recep Tayyip Erdoğan tarafından başlatıldığını hatırlatan Kuş, “Bu sene Yozgat merkezde 2 okulda uygulamaya konuldu. Nisan ayında Akdağmadeni de dahil bütün ilçelerimizde hazırlıklara başlayacağız. Önümüzdeki eğitim öğretim yılında bütün ilçelerimizde Fatih Projesi’ni uygulayacağız” diye konuştu.

Hiç yorum yok: