8 Şubat 2012 Çarşamba

Kuş: Haritayı açınca sadece Yozgat’ı görüyorum

Yozgat’ın yeni Millî Eğitim Müdürü Saim Kuş, bir Sivaslı olarak aynı kültüre sahip olan Yozgat’a yabancı olmadığını belirterek, “Benim slogan haline gelmiş bir sözüm vardır. Haritayı açtığım zaman sadece Yozgat’ı görüyorum. Bunun anlamı, bütün enerjimizi Yozgat’a harcayacağız” dedi.

Yozgat Özel Ergin Koleji Müdürü Ali Acar ve Maltepe Dershanesi Müdürü Hasan Artuç, Ankara’nın Elmadağ ilçesinde görev yaparken Yozgat İl Millî Eğitim Müdürü olarak atanan Saim Kuş’a hayırlı olsun ziyaretinde bulundular.

Acar ve Artuç’a ziyaretlerinden dolayı teşekkür eden İl Milli Eğitim Müdürü Saim Kuş, kendisinin Sivaslı olduğunu, 25 yıldır Ankara’nın Elmadağ ilçesinde çalıştığını ve 31 yıllık eğitimci olduğunu söyledi.

Kuş, “Sivaslı olunca Yozgat’a yabancı değilim. Ne de olsa aynı iklime, aynı kültüre sahibiz. Benim slogan haline gelmiş bir sözüm vardır; haritayı açtığım zaman sadece Yozgat’ı görüyorum. Dün Elmadağ’ı görüyordum, bugün de Yozgat’ı görüyorum. Bunun anlamı, bütün enerjimizi Yozgat’a harcayacağız. Milli eğitim camiası ile sivil toplum temsilcileri birlikte, herkesle birlikte Sayın Valimiz Necati Şentürk’ün başkanlığında Yozgat eğitimi için çalışacağız. ‘Ben’ olarak değil ‘biz’ olarak çalışacağız” diye konuştu.

Özel Ergin Koleji Müdürü Ali Acar da, kolej hakkında bilgi verdikten sonra “Kolejimizin yeni yapılan ek binasında, ilimizde eğitimle alâkalı her türlü etkinlikler gerçekleştirilebilir” dedi. Acar, Yozgat’ın eğitim seviyesinin yükselmesi için elbirliği yapabileceklerini ifade etti.

Maltepe Dershanesi Müdürü Hasan Artuç da Yozgat eğitimine sağladıkları katkının artarak devam edeceğini söyledi.

Konuşmaların ardından, Kolej Müdürü Ali Acar, Milli Eğitim Müdürü Saim Kuş’a günün hatırası olarak fincan takımı hediye etti.

Hiç yorum yok: