28 Şubat 2012 Salı

Köy okulu, her yıl bir kıvılcım çakıyor

Yozgat’ın Sarıkaya ilçesine bağlı Kadıgüllü Köyü Şehit Halit Aksu ilköğretim Okulu’nun çeşitli alanlarda elde ettiği çok sayıda başarılarının arasında, okul adına yayınlanan ve ücretsiz olarak dağıtılan “Kıvılcım” isimli bir dergi de yer alıyor. “Eğitimin parlayan yıldızı” sloganıyla yayınlanan Kıvılcım’ın dördüncü sayısı da çıktı.

Kadıgüllü Köyü Şehit Halit Aksu İlköğretim Okulu, Milli Eğitim Bakanlığı tarafından “Toplam Kalite Yönetimi Uygulamaları Ödül Yönergesi” çerçevesinde düzenlenen 2010–2011 Eğitim Öğretim yılında “Yılın Kaliteli Ekibi” kategorisinde Türkiye birincisi olarak dikkatleri üzerine çekmişti.

Kadıgüllü Köyü Şehit Halit Aksu İlköğretim Okulu Müdürü Recep Akdemir, kısıtlı imkânlara rağmen adeta bir özel kolej gibi eğitim seviyesi yüksek olan okullarında öğretmenleri ve öğrencilerinin fedakârca çalışmalarıyla her yıl çıkardıkları Kıvılcım Dergisi’nin bu yılki dördüncü sayısının yayınlandığını bildirdi.

Kıvılcım dergisini, öğrencilerinin ömür boyu unutamayacaklarını ifade eden Akdemir, “Öğrencilerimiz, ileride hayata atıldıklarında çocuklarına anlatacakları güzel bir anı bu Kıvılcım dergisi olacak. Bu dergimizi okuyan herkes, mutlaka kendisini ilgilendirecek konular bulacaklardır. Derginin grafik ve tasarımını ben yaptım. Editörlüğünü Didem Köse, yazı işlerini ve hazırlık çalışmalarını danışman öğretmenlerimizden Hava Tekin, Mehmet Öztürk, Ayben Meral ve Melike Erturun yaptı. İnşallah okulumuz, bu tür faaliyetleriyle de büyük başarılara imza atacaktır” diye konuştu.

Kadıgüllü Köyü Şehit Halit Aksu İlköğretim Okulu, Milli Eğitim Bakanlığı tarafından “Toplam Kalite Yönetimi (TKY) Uygulamaları Ödül Yönergesi” çerçevesinde düzenlenen 2010–2011 Eğitim Öğretim yılında “Yılın Kaliteli Ekibi” kategorisinde Türkiye Birinciliği Ödülü’nü almıştı.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Sayın site yöneticisi sözü edilen dergiyi okuma / karıştırma fırsatı bulabilmiş miydi acaba?