16 Şubat 2012 Perşembe

Dernek öncülük etti, Çayıralan kenetlendi; meslek yüksekokulunun temeli bahar aylarında atılacak

Başkanlığını işadamı Hayri Yıldız’ın yaptığı Çayıralan Meslek Yüksekokulu Yaptırma ve Yaşatma Derneği, Çayıralan ilçesine kurulması planlanan yüksekokulun binasını ve 6 adet lojmanını yaptırmayı üstlendi. Bozok Üniversitesi de dernekle anlaşma imzalayarak, yüksekokul sürecini resmen başlattı.

Eğitimde sivil toplumun zaferi

Çayıralan Meslek Yüksekokulu Yaptırma Yaşatma Derneği Başkanı hayırsever işadamı Hayri Yıldız, okulun temelini önümüzdeki Nisan veya Mayıs ayında atarak, 2012-2013 eğitim öğretim dönemine hazır hâle getireceklerini söyledi. Anlaşma, Çayıralan ilçesinde sevinçle karşılandı.

Çayıralan da meslek yüksekokuluna kavuşuyor

Yozgat’ın Akdağmadeni, Yerköy, Boğazlıyan, Sorgun ve Sarıkaya ilçelerinden sonra Çayıralan ilçesine de meslek yüksekokulu kuruluyor.

Çayıralan ilçesine yapılması planlanan meslek yüksekokulu binasının resmî anlaşması, Bozok Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Tamer Uçar ile Çayıralan Meslek Yüksekokulu Yaptırma ve Yaşatma Derneği Başkanı işadamı Hayri Yıldız tarafından imzalandı.

İmzalanan anlaşmayla, Çayıralan Meslek Yüksekokulu Yaptırma ve Yaşatma Derneği, meslek yüksekokulu binasını ve lojmanlarını yaptırmayı taahhüt etti.

İmza törenine Çayıralan Kaymakamı Hatice Bayar Özdemir, Belediye Başkanı Çakmak Çetin, Çayıralan Meslek Yüksekokulu Yaptırma ve Yaşatma Derneği Başkan Yardımcısı işadamı Süleyman Kandemir, dernek üyeleri iş adamı Erdoğan Demir, Bülent Akpınar, İbrahim Yıldız, Abdülbaki Karataş, Ali Bulut, Tarık Yıldız, Soner Sel, Emin Codar ve Zafer Yücel katıldı.

Gerekli şartlar sağlanmadan yüksekokul açmıyoruz

İmza töreninde konuşan Rektör Prof. Dr. Tamer Uçar, Çayıralan ilçesinde sağlanan birlik, beraberlik ve kenetlenmenin kendilerini mutlu ettiğini söyledi. Uçar, “Üniversitemiz çok hızlı gelişiyor. Bir yandan yeni binalar ve altyapı yatırımlarını yaparken, bir yandan da birim ve öğrenci sayılarımızı artırma düşüncesiyle çalışmalarımızı sürdürüyoruz” dedi.

Önceki yıllarda, ilçelerde kurulan meslek yüksekokullarında öğrencilerin yaşadıkları sıkıntıları dile getiren Rektör Uçar, “Öğrencilerimizin her türlü ihtiyaçlarının karşılanacağına, gerçekten iyi şartlarda eğitim ve öğretim alacaklarına emin olmadıkça öğrencilerimizi macera içerisine sokmak istemiyoruz. Bu çerçevede belli şartlarımız var. Öğrencilerimizin mutluluğu ve rahatı adına, iyi bir eğitim öğretim dönemi geçirmeleri adına istediğimiz şartlar sağlandıktan sonra okul açılabilir” diye konuştu. Rektör Uçar, anlaşmanın hayırlı uğurlu olması temennisinde bulundu.

Çayıralan birbirine kenetlendi, yüksekokulu elbirliğiyle kuracağız

Çayıralan Kaymakamı Hatice Bayar Özdemir de, yüksekokulun kurulmasının ilçe adına olumlu ve güzel bir gelişme olduğunu söyledi. Özdemir, şunları söyledi:

“Meslek yüksekokulumuzun bütün eksikliklerinin her yönüyle tamamlanıp, okul eğitim ve öğretime hazır hâle geldikten sonra üniversitemize teslim edilmesi konusunda bütün kurumların çabası olacak. Hayırsever işadamlarımız ve tüm kurumlarımızla hiçbir sıkıntı olmadan işbirliği ile öğrencilerimiz için en iyi ortamı kuracağız. Ben, ilçem adına bunu söyleyebilirim. Bu kadar birbirine kenetlenmiş insanlardan oluşan ilçemizin elbirliği ile okulumuzun kurulmasına katkı vereceğinden şüphem yok. Üniversitemize maddî manevî destek olunacağını ilçe kaymakamı olarak taahhüt ediyorum. Her mülkî amir bunu taahhüt edemez ama ben hakikaten başta Hayri Bey olmak üzere bütün arkadaşların özverili olacağına canı yürekten inanıyorum.”

2012-2013 eğitim öğretim dönemine hazır hâle getireceğiz

Çayıralan Meslek Yüksekokulu Yaptırma Yaşatma Derneği Başkanı hayırsever işadamı Hayri Yıldız ise, “Havaların ısınmasıyla birlikte Nisan veya Mayıs ayında ilçemizin ufkunu açacak, gelişimine yön verecek olan meslek yüksekokulumuzun temelini atacağız” dedi. Yıldız, şunları söyledi:

“Okulumuz, öğrencilerimizin her türlü ihtiyaçlarının karşılanacağı sosyal donatıları ile modern bir okul olacak. Meslek yüksekokulumuzun kampüsü içerisinde öğretim elemanlarımızın barınma ihtiyaçlarının karşılanması amacıyla 6 adet lojman da inşa edilecek. İlçemize başlatılan eğitim seferberliği bütün hızıyla devam ediyor. İlçe olarak kenetlendik, birbirimize destek vererek Çayıralan ilçemize yakışır bir meslek yüksekokulu inşa ederek Bozok Üniversitesi’ne devredeceğiz. Sayın Rektörümüz Prof. Dr. Tamer Uçar ve senato üyelerine sonsuz teşekkür ediyorum. Bozok Üniversitesi olarak bizi kabul ettiniz, teşekkür ederiz. Bizim amacımız, eğitim öğretimin daha iyi ve kaliteli olmasıdır. Okulumuzu tamamlayarak 2012-2013 eğitim öğretim yılına hazır hâle getireceğiz.”

Hiç yorum yok: