1 Ocak 2012 Pazar

Anayasa çalışmalarından bunalan Çiçek,
Müslüm Gürses dinleyerek rahatlıyormuş

TBMM Başkanı Cemil Çiçek, anayasa çalışmalarından bunaldığını ve Müslüm Gürses dinleyerek rahatladığını söyledi.

TBMM Başkanı Cemil Çiçek, Kontv’de Dr. Ramazan Aydın’ın Can Dostu isimli programına konuk olduktan sonra Aşk Fm’e de ziyarette bulundu. Çiçek, radyo programcısından Müslüm Gürses’in ‘Benim meselem’ isimli şarkısını istedi. Anayasa çalışmaları ile uğraşmaktan çok yorulduğunu ifade eden Çiçek, “Şu aralar en önemli mesele anayasa yapmak. O nedenle ancak Müslüm Gürses’i dinleyerek rahatlıyorum” dedi.

Radyo ziyaretinde Cemil Çiçek’i ASY Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Saydam Yalçın ve Medya Planlama Koordinatörü Yeşim Tekin karşıladı.

Yalçın’la bir süre sohbet ettikten sonra medya grubu bünyesinde yer alan radyo ve haber merkezlerini gezen Çiçek, Aşk FM’de canlı olarak yayınlanan “Murathan’la Zaman Zaman” isimli programa da kısa süre konuk oldu. Programda ‘Benim meselem’ isimli şarkıyı isteyen Çiçek, DJ’in Müslüm Gürses yerine Murat Yaman’ı çalması üzerine, “Bana çakma Müslüm dinlettiniz” dedi. Çiçek, “Şu aralar en önemli mesele anayasa yapmak. O nedenle ancak Müslüm Gürses’i dinleyerek rahatlıyorum” dedi.

(Kaynak: zaman.com.tr)

Hiç yorum yok: