20 Haziran 2011 Pazartesi

Hayırsever İşadamı Şahin: Fethullah Gülen’in hizmetlerini görünce kendimi hayır işlerine adadım

Türkiye Hocaefendi’yi anlasa, başka bir Türkiye olurdu

Yozgat’taki hayırsever işadamlarından Bilal Şahin, Fethullah Gülen Hocaefendi’nin Amerika’da İslâm adına, Müslümanlık adına yaptığı hizmetleri görünce ‘kendisinden utandığını’ belirterek, “Zaten o hizmeti orada gördükten sonra kendimi bu hizmetlere ve hayır işlerine adadım. Bugüne kadar yaşadığım şeylerin boş olduğunu Gülen Hocaefendi vesilesi ile öğrendim. Allah ondan razı olsun” dedi.

Şahin, “Türkiye’nin yurt dışındaki manevî temsilcisi” olarak nitelendirdiği Fethullah Gülen Hocaefendi’nin, dünyadaki devletlerin yapmak isteyip de yapamadıkları hizmetleri hiçbir menfaat gözetmeksizin yaptığını belirterek, “Hocaefendi, çok büyük bir zât. Eğer Türkiye Hocaefendi’yi anlasa, Türkiye başka bir Türkiye olurdu. Silahla, atom bombası ile yapılamayan hizmetleri Hocaefendi Allah’ın rızasıyla, iman gücü ile yapıyor” dedi.

Şahin, Özel Ergin Koleji’ni ziyaret etti

Yozgat’ın hayırsever işadamlarından Bilal Şahin, Amerika’dan kendisini ziyarete gelen işadamı Adem Başkaya ile Ankara’dan işadamı Raşit Sipahi ve Yibitaş Kraft Torba A.Ş’nin Genel Müdürü Recep Şakı ile birlikte Özel Ergin Koleji’ni ziyaret etti.
Kolej Müdürü Ali Acar ile birlikte okulu gezen işadamları, okul yetkililerinden bilgi aldılar.

Hayırsever İşadamı Bilal Şahin, “Türkiye’nin yurt dışındaki manevî temsilcisi” olarak nitelendirdiği Fethullah Gülen Hocaefendi’nin, dünyadaki devletlerin yapmak isteyip de yapamadıkları hizmetleri hiçbir menfaat gözetmeksizin yaptığını belirterek, “Hocaefendi, çok büyük bir zât. Eğer Türkiye Hocaefendi’yi anlasa, Türkiye başka bir Türkiye olurdu. Silahla, atom bombası ile yapılamayan hizmetleri Hocaefendi Allah’ın rızasıyla, iman gücü ile yapıyor” dedi.

Okullar bizler için gurur kaynağı

Yozgat’ta kurulduğu günden bu yana Yozgat eğitimine başarılarıyla katkı sağlayan Özel Ergin Koleji’nin bütün Yozgatlıların güvenini kazandığını ifade eden Şahin, şunları söyledi:

“Ergin Koleji, eğitim kalitesi ile ilimizde bir marka hâline gelmiştir. Bu bakımından da kurulduğu günden bu yana başarısıyla ilimiz eğitim başarı seviyesinin yükselmesine verdiği katkılardan dolayı da ayrıca teşekkür ediyorum. Kolej olarak sosyal ve kültürel ağırlıklı verdikleri eğitim ile ilimizde hep ilkleri gerçekleştirmiştir. Böyle bir okulun ilimizde eğitim vermesi buna vesile olanlardan Allah razı olsun. Ben çok şahit oldum, il dışındaki Özel Ergin Koleji gibi kolejlere, bu gibi okullara, her türlü düşünceye sahip insanlar, çocuklarını bu tür okullara gönderiyor. Çünkü bu gibi okullarımızda insanî bir disiplin ve sevgi disiplini var. Veliler çocuklarını güvenerek bu okullarımıza gönderiyor. Dünyanın dört bir tarafında böyle okullarımızın olması bizler için gurur verici bir durumdur. O okullarımızda yabancı öğrenciler Türkçe’yi, İslâm’ı, Müslümanlığı öğreniyorlar ve benimsiyorlar. Bunlar bizler için gurur kaynağıdır. Allah, bu hizmetlerin artarak ve çoğalarak devam etmesini nasip etsin.”

Amerika’daki hizmeti görünce kendimden utandım

Bilal Şahin, Fethullah Gülen Hocaefendi’nin Amerika’da İslâm adına, Müslümanlık adına yaptığı hizmetleri görünce ‘kendisinden utandığını’ belirterek, “Zaten o hizmeti orada gördükten sonra kendimi bu hizmetlere ve hayır işlerine adadım. Bugüne kadar yaşadığım şeylerin boş olduğunu Gülen Hocaefendi vesilesi ile öğrendim. Allah ondan razı olsun” dedi.

Şahin’in hizmetleriyle Yozgat’ın çehresi değişiyor

Kolej Müdürü Ali Acar da, ziyaretlerinden dolayı hayırsever işadamı Şahin ve beraberindeki heyete teşekkür ederek, “Yozgat’ta eğitim başta olmak üzere, sosyal kültürel alanların yanı sıra hayır işlerine de çok fazla katkılarda bulunan Bilal Beyi takdirle izliyoruz. Allah, yaptığı hizmetleri ve yardımları kabul etsin. Yaptığı hizmetlerle ilimizin çehresi değişiyor. Devlet ve özel teşebbüs işbirliğinin en güzel örneğini Bilal Bey yapıyor. Her şeyi devletten beklemenin yanlış olduğunu Bilal Bey Yozgat’ta yaptığı hizmetlerle ve devam eden hizmetleri ile gösterdi. İnşallah yapılan bu hizmetler, diğer iş adamlarımıza da örnek olur. Ben kendilerine ziyaretlerinden dolayı bir kez daha teşekkür ediyorum” diye konuştu.

(Kaynak: zaman.com.tr)

Hiç yorum yok: