3 Haziran 2011 Cuma

AK Parti Milletvekili Akgül: OSB’deki firmaların tek sıkıntısı kalifiye eleman bulamamak

AK Parti Yozgat Milletvekili ve dördüncü sıra adayı Abdülkadir Akgül, Organize Sanayi Bölgesi’ndeki firmaların tek sıkıntılarının kalifiye eleman bulamamak olduğunu ileri sürdü.

Abdülkadir Akgül, AK Parti Yozgat İl Başkanı Fahri Açıkgöz, Başkan Yardımcısı Selim Bacanak ve partililer ile birlikte Organize Sanayi Bölgesi’ndeki fabrikaları ziyaret ederek yöneticilerin ve işçilerin sıkıntılarını ve taleplerini dinledi.

Tekstil alanında üretim yapan ve 500 kişinin çalıştığı Artemis Simetra fabrikasını gezen Akgül, burada yaptığı açıklamada, “Fabrika sahibi, kullanacağı teşvik kredisi ile kapasite artırımına gideceğini, 500 olan işçi sayısını bin kişiye çıkarmayı hedeflediğini belirtti. Hemen ilgili banka müdürünü aradım ve buraya gelerek ilimizin ekonomisine ve istihdamına bu denli katkıda bulunan işletmemize bu konuda her türlü İmkânın sağlanması için ne gerekiyorsa yapılmasını önerdim” dedi.

Akgül, Yozgat OSB’de firmaların tek sıkıntılarının kalifiye eleman bulamamak olduğunu ileri sürdü.

Göktuğ Çelikkapı Fabrikası Yönetim Kurulu Başkanı Ümit Öğütçü de, fabrikasında yaklaşık 50 kişi istihdam ettiğini ve kapasite artırımına gideceğini ifade ederek, “OSB’de çelik kapı üzerine iki iş yeri daha açmayı planlıyorum. Bu konuda iki iş yerini arsasıyla birlikte aldım. En kısa sürede faaliyete başlayacağım. Şimdilik tek eksiğim eleman sıkıntısı. İnşallah onu da çözmeye çalışacağız. Allaha şükür, işlerimizden çok memnunuz” diye konuştu.

Hiç yorum yok: