14 Nisan 2011 Perşembe

Zekeriya Avşar’ın köşe yazarlığına bir mani mi var?

Soru: Sayın Çiçek, siyasî partilerin Yozgat aday listeleri konusunda mahallî basında birtakım analizler okuyoruz. Siz bu analizleri nasıl değerlendiriyorsunuz? (Ali Faik)

Cevap: Sevgili Ali Faik, mahallî basınımızın güzide temsilcilerinin köşe yazılarını ben de ilgiyle okuyorum. Doğrusu, bu yazılardan hayli istifade ediyorum. Fakat bazılarını okurken nedense zihnimde yazının altında imzası bulunan yazarın değil de, AK Parti eski İl Başkanı Sayın Zekeriya Avşar’ın siması beliriyor.

Neden böyle olduğunu anlayabilmiş değilim… Herhalde, basında devam eden hararetli liste tartışmalarının psikolojik etkisiyle zihinsel yanılsamalar yaşıyorum… Acaba ben de mi bir hekime gözüksem?..

Bende bir “perde arkası sendromu” nüksetmiş olabilir. Elimde değil; bazı yazıları okudukça, etrafı bir anda belli belirsiz bir Zekeriya Avşar silueti kaplıyor. Ben mi hayal görüyorum, yoksa Zekeriya Avşar mı bir illüzyon yapıyor, bilemiyorum… Bir ara da bazı yazıları okurken Sayın Osman Coşkun’un silueti beliriyordu ama o garip hâl müzmin hâle gelmeden bitti, kısa sürdü Allah’a şükür…

Ben derim ki, Sayın Zekeriya Avşar, bizi bu “perde arkası sendromu”ndan kurtarmak için, mahallî gazetelerimizin herhangi birinde köşe yazarlığına başlamalı ve siyasî analizlerini ve öngörülerini bizzat kendisi yazmalı…

Zekeriya Avşar’ın köşe yazarlığına bir mani mi var? Neden olsun ki? Yazsa, inanın en çok okunan köşe yazarı olur…

Hiç yorum yok: