20 Nisan 2011 Çarşamba

TPPD Genel Müdürü Şahbaz: Millî petrol şirketimizi ve polisimizin kurduğu Polsan’ı destekleyin

Türkiye Petrolleri Anonim Ortaklığı’nın (TPAO) markası TP Petrol Dağıtım ile Polis Bakım ve Yardım Sandığı’nın (Polsan) işbirliğinin sonucu olan ilk akaryakıt istasyonu, Yozgat’ın Yerköy İlçesi’ne bağlı Saray Beldesi’nde törenle hizmete açıldı.

Törene Yozgat Emniyet Müdürü Bekir Akarsu, Polis Meslek Yüksek Okulu Müdürü Fazlı Öcal, Yozgat Belediye Başkan Yardımcısı Tevfik Bozkurt, Türkiye Petrolleri Petrol Dağıtım AŞ Genel Müdürü Harun Şahbaz, Polsan Yönetim Kurulu üyelerinden Oğuz Karakuş ve Şeref Aslan, emniyet müdür yardımcıları ve birim müdürleri katıldı.

Türkiye Petrolleri Petrol Dağıtım Şirketi (TPPD) Genel Müdürü Harun Şahbaz, Türkiye’de ilk Polsan istasyonunu Yozgat’ta açmaktan son derece mutlu olduğu söyledi. Şahbaz, şunları söyledi:

“Türkiye Petrolleri ile Polis Bakım ve Yardım Sandığı arasında gerçekleştirdiğimiz stratejik işbirliğimizin ilk meyvesini bugün Yozgat’ta almış bulunuyoruz. İnşallah önümüzdeki günler içerisinde Türkiye genelinde birçok istasyonu Polsan ile birlikte açmayı planlıyoruz. Ankara’da, Lüleburgaz’da açılacak istasyonlarımız var. Bu işbirliği çerçevesinde birçok istasyonumuzun önümüzdeki günlerde açılışını gerçekleştireceğiz. Bu işbirliğinin her iki kurum adına faydalar getirmesini temenni ediyorum. Vatandaşlarımızın da hem millî şirketimiz olan Türkiye Petrolleri’ni hem de, canımızı malımızı emanet ettiğimiz polislerimizin kurmuş olduğu Polsan şirketini desteklemesini bekliyoruz.”

Hiç yorum yok: