23 Ocak 2011 Pazar

Bir ablası olduğunu 42 yaşında öğrenen Emine Yüksel, kavuşmak için yetkililerden yardım istiyor

Küçük bir çocukken annelerinin vefat etmesi üzerine babaları tarafından iki aileye evlatlık olarak verilen kız kardeşler, yıllarca birbirlerinin varlığından habersiz olarak yaşamışlar.

Bu kardeşlerden, Yozgat’ın Sorgun İlçesi’ne bağlı Belencumafakılı Beldesi’nde yaşayan 42 yaşındaki Emine Yüksel, maddî yetersizlik sebebiyle Bodrum’da yaşadığını öğrendiği ablasının yanına gidemediğini belirterek, ona kavuşmak için yetkililerden yardım istiyor.

Annenin ölümü kardeşleri de ayırmış

Emine Yüksel, 42 yaşında. Yozgat’ın Sorgun İlçesi’ne bağlı Belencumafakılı Beldesi’nde yaşıyor. Nazik Yiğit ise, 52 yaşında ve Muğla’nın Bodrum İlçesi’nde yaşıyor. Emine ile Nazik, iki kardeş. Fakat, bu yaşlarına kadar birbirlerinin varlığından habersiz yaşamışlar. Anneleri öldüğünde Emine 1 yaşında, ablası Nazik ise 10 yaşındaymış. Babası Emine’yi teyzesine, ablası Nazik’i de başka bir aileye evlatlık olarak vermiş. Emine büyüdüğünde, kendi köyünden inşaat işçisi Elvan Yüksel ile evlenmiş. 3’ü oğlan 2’si kız, 5 çocuğu var.

Yozgat’ın Sorgun İlçesi’ne bağlı Belencumafakılı Beldesi’nde yaşayan 42 yaşındaki Emine Yüksel, bir ablası olduğunu, geçen Kurban Bayramı’nda ziyarete gittiği amcasından öğrenmiş. “Önce inanamadım, şaka yapıyor zannettim; fakat gerçek olduğunu söyleyince çok şaşırdım” diyor.

42 yıldır bilmediği bir gerçeği öğrenen Emine Yüksel, hemen muhtar azası Osman Erol’dan yardım istemiş. O da yaptığı araştırmalar neticesinde Emine Hanımın ablası Nazik Yiğit’in Muğla’nın Bodrum ilçesinde yaşadığını tespit etmiş. Evli ve 2 çocuk annesi olduğunu belirtiyor.

Bir ablası olduğunu 42 yaşında öğrenen Emine yüksel, şimdi ablasını görmek için can atıyor ancak maddî durumu iyi olmadığı için ablasını görmek için Bodrum’a gidemediğini belirterek yetkililerden yardım istiyor. Bir ablası olduğunu öğrendiğinden beri gözüne uyku girmediğini belirten Emine Hanım, duygularını şöyle ifade ediyor:

“Şu yalan dünyada yarının ne olacağı ve ne zaman öleceğimiz belli değil. Ablamı görmeyi çok istiyorum. Maddî imkânsızlıklar yüzünden ablamı görmeye gidemiyorum. Kasabamızdan, Sorgunumuzdan yetkililerden, bizlere bu konuda yardımcı olmalarını istiyorum. Bir an önce kardeşime kavuşmak, hasret gidermek istiyorum” diyor.

(Kaynak: bugun.com.tr)

Hiç yorum yok: