5 Haziran 2010 Cumartesi

Haberin yalan olduğunun resmidir

“Gül’ün eli havada kaldı” haberinin yalan olduğu anlaşıldı

Cumhurbaşkanı Abdullah Gül’ün Yozgat Bozok Üniversitesi’ni ziyareti sırasında bir bayan öğretim görevlisinin kendisiyle tokalaşmak için elini uzatan Gül’e elini uzatmadığı iddiasının yalan olduğu ortaya çıktı.

Bu gün Haber Türk gazetesi ile birlikte bazı internet sitelerinde yayınlanan haberde, “Bir kadın öğretim görevlisi, tokalaşmak yerine baş selamı vermeyi tercih edince Cumhurbaşkanı Gül’ün eli havada kaldı” iddiasında bulunulmuştu.

Karşılama töreninin kamera görüntülerinde ise, bayan öğretim görevlisinin Cumhurbaşkanı Abdullah Gül ile tokalaştığı, ardından Gül’ün bir soru sorması üzerine söz konusu bayanın başıyla onay verdiği görülüyor.

Dün bir dizi ziyaret ve incelemelerde bulunmak üzere Yozgat’a gelen ve Bozok Üniversitesi’ni ziyaret eden Cumhurbaşkanı Gül, üniversitenin merkezî kütüphanesinde öğretim üyeleri tarafından karşılanmıştı.

Karşılamada bulunan bütün akademik kadro ile tek tek tokalaşıp selâmlaşan Cumhurbaşkanı Gül’ün, bir bayan öğretim görevlisi ile yaptığı konuşma, bu gün bir gazete tarafından “Gül’ün eli havada kaldı” şeklinde verildi.

Söz konusu iddiayı alan bazı internet siteleri de bu “yalan” haberi gerçekmiş gibi sayfalarında kullandı. (CİHAN)