23 Mart 2010 Salı

Valilik, STK’lara proje hazırlama eğitimi verecek

Yozgat Valiliği Proje Uygulama ve Koordinasyon Merkezi, kısaca “STK” olarak ifade edilen Sivil Toplum Kuruluşları’nın proje üretmelerini teşvik etmek ve kolaylaştırmak amacıyla, STK temsilcileri ile eğitim toplantısı düzenleyecek.

Eğitim programına özellikle, kadın, çevre, gençlik, eğitim, kültür ve sanat alanında faaliyet gösteren dernek, federasyon ve dernek şubeleri başta olmak üzere, il genelindeki dernek yöneticileri katılacak.

Fonlardan destek almanın yolları anlatılacak

Yozgat Vali Yardımcısı Erdoğan Turan Ermiş, Valilik Proje Uygulama ve Koordinasyon Merkezi ile İl Dernekler Müdürlüğü tarafından, il genelinde faaliyet gösteren, kurumsal yapılanmasını tamamlamış ve tematik alanı uygun olan STK yöneticilerine, IPA ve Orta Anadolu Kalkınma Ajansı Fonları’ndan azamî ölçüde faydalanmaya yönelik olarak 5-9 Nisan 2010 tarihlerinde “Proje Yönetim Döngüsü” eğitimi verileceğini bildirdi.

Girişimci kadınlara fırsat

Eğitim programına özellikle, kadın, çevre, gençlik, eğitim, kültür ve sanat alanında faaliyet gösteren dernek, federasyon ve dernek şubeleri başta olmak üzere, il genelindeki dernek yöneticilerinin katılacağını ifade eden Ermiş, şunları söyledi:

Seminere Üretici Birlikleri de katılabilecekler

“Ayrıca, vakıf ve üretici birlikleri gibi sivil toplum Kuruluşları da katılacaktır. Gönüllü olan her sivil toplum kuruluşu bu eğitim projesine katılabilecektir. Eğitim, Valiliğimiz, Proje Uygulama ve Koordinasyon Merkezi’nde görev yapan ve konusunda uzman kişilerce verilecek. Eğitim programında, ilimizdeki dernekler başta olmak üzere, Sivil Toplum Kuruluşlarının proje hazırlamalarına rehberlik ederek, proje hazırlamaları amaçlanmaktadır.”