25 Şubat 2010 Perşembe

“Okuyan veliler”, ödüllerini aldılar

Özel Ergin İlköğretim Okulu tarafından düzenlenen “Ebeveynler Okuyor” kampanyası kapsamında yapılan sınav sonucu başarılı olan öğrenci velilerine hediye ve plaketleri Yozgat Valisi Amir Çiçek tarafından verildi.

Velilere okuma alışkanlığının kazandırılması ve daha bilinçli bir aile kurumunun oluşmasına yardımcı olmak amacıyla Özel Ergin İlköğretim Okulu tarafından düzenlenen Ebeveynler Okuyor kampanyası kapsamında belirlenen süre içerisinde Problem Çocuk mu? adlı kitabı okuyan ve 14 Şubat Pazar günü yapılan sınavda başarılı olan velilerin ödülleri, bu gün Yozgat Valisi Amir Çiçek ve eşi Hülya Çiçek, Vali Yardımcısı Hüseyin Konak, İl Millî Eğitim Müdürü Sebahattin Gamsız, İl Kültür ve Turizm Müdürü Bahri Akbulut, Özel Ergin İlköğretim Okulu yöneticileri ve velilerin katıldığı törenle verildi.

Vali Çiçek, Yozgat’ta kitap okuma alışkanlığının yaygınlaştırılmasını sağlamak amacıyla yürütülen kampanyalara destek niteliğindeki bu kampanyayı düzenleyen Özel Ergin İlköğretim Okulu yöneticilerini kutladı, kampanyaya katılan bütün öğrenci velilerine teşekkür etti.