22 Şubat 2010 Pazartesi

Hayırsever İşadamı Adnan Beker, Çadırardıç Beledesi’ne babası adına okul yaptıracak

Yozgat’ta işadamı Adnan Beker’in, doğum yeri olan Çadırardıç Beldesi’ne babası adına yaptıracağı 720 öğrenci kapasiteli, 24 derslikli lisenin protokolü törenle imzalandı.

İş adamı Beker ise “Köyümden çıkıp gittikten sonra Allah bana nasip etti, para kazandım, kazandığım bu parayı da beldeme yatırım olarak harcadım” diye konuştu. Beker, babası Hacı Çelebi Beker adına beldesine bir lise yaptıracağı için çok mutlu olduğunu, bu lise bitirdikten sonra kendi adına da okul yaptırmayı planladığını ifade etti.

Vali Amir Çiçek, Valilik Salonu’nda düzenlenen törende, kentte vatandaşların eğitime ilgisinin yoğun olduğunu, hayırseverlerin desteğiyle birçok okul ve yurt binası yapıldığını, bundan sonra da yapılacağını söyledi.

Hayırseverlere ellerinden gelen her türlü kolaylığı sağladıklarını vurgulayan Çiçek, “Türkiye genelinde okullaşmayla ilgili yapılan tüm kampanyalardan Yozgat nasibini almıştır” dedi.

Beker’in Çadırardıç Beldesi’ne yaptıracağı liseyi çok iyi değerlendirip kompleks hâline getireceklerini bildiren Çiçek, beldede bir altyapı eksikliğinin bulunduğunu, yapılacak liseyle bu eksikliğin giderileceğini, okulun boş kalmayacağını kaydetti.

İş adamı Beker ise “Köyümden çıkıp gittikten sonra Allah bana nasip etti, para kazandım, kazandığım bu parayı da beldeme yatırım olarak harcadım” diye konuştu.

Beker, babası Hacı Çelebi Beker adına beldesine bir lise yaptıracağı için çok mutlu olduğunu, bu lise bitirdikten sonra kendi adına da okul yaptırmayı planladığını ifade etti.

Daha sonra, Vali Çiçek ve iş adamı Beker, 720 öğrenci kapasiteli, 24 derslikli okul binasının protokolünü imzaladı.

Törene, İl Milli Eğitim Müdürü Sebahattin Gamsız, Çadırardıç Belediye Başkanı Yusuf Mertoğlu ve hayırsever işadamı Adnan Beker’in babası Hacı Çelebi Beker de katıldı.