20 Şubat 2010 Cumartesi

Geçen yıl “İnternet gazetelerini okumuyorum” diyen Akgül, Yozgat gazetesinde ağız değiştirdi

Sarıkaya ilçesine Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Meslek Yüksek Okulu yapılması konusunda geçen yıl Kasım ayında Mehmetoğulları Otel’de düzenlediği toplantıda, “Yozgat’ta yayınlanan İnternet gazetelerini okumuyorum” diyen AK Parti Yozgat Milletvekili Abdülkadir Akgül, bu gün “Yozgat” gazetesini ziyaretinde ağız değiştirdi.

Akgül, “Yozgat” gazetesini internetten takip ettiğini ve internet sitesinde yayınlanan okuyucu yorumlarına ilgisiz kalmadıklarını belirterek, “Makul talepler mutlaka değerlendirilecek ancak yalan-yanlış yorumlara da gerekli cevaplar verilecek ve açıklamalar yapılacak” dedi.

Yerel gazeteciden Milletvekiline tepki

Kendisi de Sarıkayalı olan AK Parti Yozgat Milletvekili Abdülkadir Akgül’ün, Sarıkaya ilçesine Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Meslek Yüksek Okulu yapılması konusunda geçen yıl Kasım ayında Mehmetoğulları Otel’de düzenlediği toplantıda “yerel gazete” polemiği yaşanmıştı.

Milletvekili Akgül, konuşması sırasında ‘yerel gazete okumadığını’ söylemiş, daha sonra söz alan Yöre Haber gazetesinin sahibi Bahri Tek, Akgül’ün “yerel gazete okumuyorum” ifadesine şöyle tepki göstermişti:

Okumuyorsanız bilmiyorsunuz demektir

“Gazete okumuyorum dediniz. Biz ise yerel gazete olarak Sarıkaya’nın sorunlarını dile getiriyoruz, halkın sesi olarak halkın istek ve dileklerine tercüman oluyor, sizlerin de bizi duyduğunuzu zannediyorduk. Ama siz yerel gazete okumuyorum dediniz. O halde Sarıkaya’nın sorunlarını size aktarıldığı gibi tek taraflı biliyorsunuz ya da bilmiyorsunuz.”

Yozgat’ın internet sitelerini okumuyorum

Bu tepki üzerine Akgül, “Ben yerel gazete okumuyorum derken, Yozgat’ta yayınlanan İnternet gazetelerini okumuyorum dedim; yoksa Sarıkaya’nın 2 gazetesi var, onları takip ediyorum” karşılığını vermişti.

Akgül, bu gün Yozgat gazetesinde ağız değiştirdi

AK Parti Yozgat milletvekili Abdülkadir Akgül, bu gün İl Başkanı Yusuf Başer, Merkez İlçe Başkanı Mustafa Türkmen, Gençlik Kolları Başkanı Süleyman Sarıca, il teşkilatı yöneticileri ve bazı İl Genel Meclisi üyeleriyle birlikte şehir merkezindeki medya kuruluşlarını ziyaret etti.

Akgül, haftalık olarak yayınlanan “Yozgat” gazetesini ziyaretinde, gazetenin internet sitesini takip ettiğini ve sitede yayınlanan okuyucu yorumlarına ilgisiz kalmadıklarını belirterek, “Makul talepler mutlaka değerlendirilecek ancak yalan-yanlış yorumlara da gerekli cevaplar verilecek ve açıklamalar yapılacak” dedi.