29 Ocak 2010 Cuma

Yozgat’taki 128 okul ve kurumun müdürleri atandı

Yozgat Millî Eğitim Müdürlüğü’ne bağlı toplam 128 okula ve Öğretmen evlerine müdür ataması yapıldı.

Yozgat Milli Eğitim Şube Müdürü Hacı Ömer Kartal, 197 okul ve kurum müdürlüğü için 168 başvuru yapıldığını, 128 okul ve kurum müdürlüğüne müdür atandığını, 51 okul ve kurum yöneticiliğinin boş kaldığını bildirdi.

Türkiye’de ilk defa Millî Eğitim Bakanlığı MEBBİS atama modülünü kullanarak elektronik ortamda müdür atamasını gerçekleştiren Yozgat İl Millî Eğitim Müdürlüğü, toplam 128 okul ve Öğretmen evlerine yapılan atamaları basının huzurunda gerçekleştirdi.

Millî Eğitim Müdürlüğü Başöğretmen Salonu’nda düzenlenen müdür atama programına Millî Eğitim Müdür Vekili Necati Coşkun, Şube Müdürleri Hacı Ömer Kartal, Ahmet Başer, bazı okul müdürleri ve atama bekleyen müdür adayları katıldı.

Yozgat Millî Eğitim Şube Müdürü Hacı Ömer Kartal, il genelinde müdürlüğü münhal bulunan 197 okul ve kurum için, Milli Eğitim Bakanlığı “Eğitim Kurumları Yöneticilerinin Atama ve Yer Değiştirmelerine İlişkin Yönetmelik” kapsamında müdürlük sınavına girip 60 ve daha üzeri puan alanlardan sınava dayalı müdür atama başvurularının, 21 Ocak 2010 tarihinde Bakanlığın MEBBİS Başvuru Modülü’nden elektronik ortamda alındığını belirtti. Kartal şu açıklamada bulundu:

“Yönetici Atama İl Değerlendirme Komisyonumuz, çalışmalarını 28-29 Ocak 2010 tarihi itibariyle tamamlamış olup 197 okul ve kurum müdürlüğü için 168 başvuru yapılmıştır. Başvuruda bulunanlardan, 1 Fen Lisesine, 1 Güzel Sanatlar Lisesine, 4 Anadolu Lisesine, 3 Anadolu Öğretmen Lisesine, 1 Çok Programlı Lisesine, 3 İmam Hatip Lisesine, 3 Endüstri Meslek Lisesine, 1 Sağlık Meslek Lisesine, 4 Genel Liseye, 1 Bilim Sanat Merkezine, 4 Halk Eğitim Merkezine, 2 Mesleki Eğitim Merkezi’ne, 1 Meslekî ve Teknik Eğitim Merkezi’ne, 9 Öğretmenevi’ne, 1 Anaokuluna ve 89 İlköğretim Okuluna olmak üzere, toplam 128 okul ve kurum müdürlüğüne Bakanlığımız MEBBİS Atama Modülünden elektronik ortamda atama yapılmıştır. İl genelinde 51 okul ve kurum yöneticiliği boş kalmıştır. Yapılan atamalar Valilik makamının onayından sonra yürürlüğe girecektir. İlimize hayırlı uğurlu olsun.”