22 Ekim 2008 Çarşamba

Çocuklar çadırdan kurtulup sınıflarına kavuştu

Yozgat’ın Yerköy ilçesine bağlı Çamdibi Köyü’nde bakım ve onarımı tamamlanan İlköğretim Okulu, Vali Amir Çiçek’in de katıldığı törenle hizmete açıldı. Böylece, okullarının tadilatı yeni eğitim öğretim döneminin başladığı tarihe kadar tamamlanamadığı için çadırda eğitim görmek zorunda kalan çocuklar da bu sıkıntıdan kurtulmuş oldu. 164 öğrencisi bulunan Çamdibi Köyü İlköğretim Okulu’nda 8 ayrı yerleşim biriminden gelen öğrenciler eğitim görüyor.

Yozgat Valisi Amir Çiçek, bu gün Yerköy ilçesinde çeşitli incelemelerde bulundu.

Vali Çiçek, Yerköy Kaymakamı H. Mehmet Kara ve bazı kurum yöneticileri ile birlikte TOKİ İlköğretim Okulu ve Reşat Akyön İlköğretim Okulu’nda incelemelerde bulundu. Burada okul yöneticilerinden bilgi alan Çiçek, Yabancı Dil, Fen, Biyoloji ve Bilgisayar laboratuvarlarında öğrencilerin çalışmalarını izledi. Vali Çiçek, daha sonra Yerköy Öğretmenevi’ni ziyaret ederek incelemede bulundu.

Türkiye’de sadece 10 hastanede bulunan cihazın biri Yerköy’de

Yerköy Devlet Hastanesi’nde de incelemelerde bulunan Vali Çiçek, hastanede bir süre önce kullanılmaya başlanan Bilgisayarlı Hasta Kabul Cihazı hakkında İl Sağlık Müdürü Mustafa Uyanık’tan bilgi aldı. Çiçek, Türkiye’de henüz sadece 10 hastanede kullanılmakta olan cihazın Yozgat’ta yaygınlaştırılması için çalışma yapılması talimatı verdi. Çiçek, hastanede poliklinikleri ayrı ayrı gezerek görevli personel, tedavi olmaya gelen hasta ve hasta yakınları ile görüştü, sorunlarını ve taleplerini dinledi.

Vali Çiçek ve beraberindekiler daha sonra inşaatı devam eden Yerköy Devlet Hastanesi ek binasında, ardından da Yerköy Kültür Merkezi inşaatında incelemede bulunduktan sonra ilçeden ayrıldı.

Çamdibi İlköğretim Okulu açıldı

Yerköy ilçesine bağlı Çamdibi Köyü’nde bakım ve onarımı tamamlanan İlköğretim Okulu, Vali Amir Çiçek’in de katıldığı törenle hizmete açıldı. 164 öğrencisi bulunan Çamdibi Köyü İlköğretim Okulu’nda 8 ayrı yerleşim biriminden gelen öğrenciler eğitim görüyor.

Amir Çiçek, törende yaptığı konuşmada, şunları söyledi:

Burada çok güzel bir eğitim yuvasının açılışını yapmaktayız. Hizmetin en iyisi, en güzeli insana yapılanıdır. Çocuklarınızı okutunuz, eğitim ve öğretimden mahrum bırakmayınız. Bakınız, devlet imkânları hizmetinizdedir.
İlköğretim çağından sonra ortaöğretime geçen öğrencilerin istifadesine sunulmak üzere yurt açmaktayız. Bu fırsattan yararlanın.”

Turizm geliştirme projesi

Vali Çiçek daha sonra Yozgat Anadolu Otelcilik ve Turizm Meslek Lisesi’nde düzenlenen “Çekerek-Aydıncık-Kadışehri Bölgesinde Turizm Geliştirme Projesi” açılış programına katıldı.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ssssllllm hocalarım ben eski örencilerinizden sefer cesur sedir köyünden nasılsınız iyimiisniz insallah iysinizdir ya ben oraları cok özledim özelliklede belgin hocamızısınıf örentmenimizdi onu cok sewiyorum allaha emanet olun ( sfr_cesur66@hotmail.com