7 Ekim 2008 Salı

Hanözü İlköğretim Okulu törenle açıldı

Tüvana Okuma İstekli Çocuk Eğitim Vakfı (TOÇEV), Show TV ve BELPLAS AŞ. işbirliği ile yürütülmekte olan “Yaşasın Okulumuz” kampanyası çerçevesinde büyük onarımı tamamlanan Kadışehri İlçesi Hanözü Köyü İlköğretim Okulu’nun açılışı, bu gün Yozgat Valisi Amir Çiçek’in de katıldığı bir törenle açıldı.

Okulun açılışı münasebetiyle Kadışehri ilçesine gelişinde önce, görevine yeni başlayan kaymakam İbrahim Gencer’i ziyaret eden vali Çiçek, çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Kaymakamlık ziyaretinden sonra ilçe Emniyet Amirliği ve ilçe Jandarma Komutanlığı’nı da ziyaret eden Çiçek, bu birimlerin çalışmaları ve sorunları hakkında bilgi aldı.

5 derslikli Hanözü Köyü İlköğretim Okulu’nun açılışında bir konuşma yapan Yozgat Valisi Amir Çiçek, okulun onarımını yapan kuruluşlara teşekkür etti. Çiçek, “En güzel yatırım insana yapılan yatırımdır. Toplumların gelişiminin en büyük düşmanı olan cehalet ancak eğitim ile yenilebilir” dedi.

Törene, İl Millî Eğitim Müdürü Sebahattin Gamsızİl Özel İdaresi Genel Sekreteri Muammer Yanık, , İl Emniyet Müdürü Ekrem Nalcı ve İl Jandarma Alay Komutanı Engin Ünalan da katıldı.

(Kaynak: Yozgat Valiliği)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

ALLAH emeği geçen herkezden razı olsun...