8 Eylül 2008 Pazartesi

Yozgat’ta yeni eğitim dönemi törenle başladı

2008-2009 Eğitim Öğretim Yılı, 8 Eylül Pazartesi günü saat 10.30’da Merkez 75. Yıl Anaokulu’nda düzenlenen törenle başladı.

Halk oyunları gösterisi ile başlayan törende, öğrencileri temsilen Fatma Temel Turhan İlköğretim Okulu birinci sınıf öğrencilerinden Batuhan Şahin bir konuşma yaptı. Yozgat Valisi Amir Çiçek, törende yaptığıkonuşmada; okul öncesi eğitimin, öğrencilerin meslek okullarına özendirilmesinin ve kız çocuklarının öğrenim görmesinin önemine vurgu yaptı.

Törende, okuöncesi ve ilköğretim öğrencileri tarafından şiirler okundu. 8. sınıf öğrencileri tarafından okul öncesi ve birinci sınıf öğrencilerine “Okula Hoş Geldiniz” çiçeği sunuldu. Törenin sonunda, “En İyi Görünümlü ve Bakımlı Okul Bahçesi Yarışması”nda dereceye giren okullara plaket verildi.

Yarışmada birinci olan Özel Ergin İlköğretim Okulu’na Vali Çiçek tarafından plaket verildi. ikinci olan Boğazlıyan Uzunlu Atatürk İlköğretim Okulu’nun plaketi İl Jandarma Alay Komutanı Jandarma Albay Önder Ünalan ve üçüncü olan Sorgun Çiğdemli Çok Programlı Lisesi’nin plaketi ise Yozgat Belediye Başkanı Yusuf Başer tarafından verildi.

“Ücretsiz Ders Kitabı Temin Projesi” kapsamında öğrencilere ücretsiz ders kitaplarının dağıtılması töreni ise, Vali Ertuğrul Ersoy İlköğretim Okulu’nda yapıldı.

Çamdibi Köyü öğrencileri çadırda ders yapacak

Bu arada, Yozgat Millî Eğitim Müdürlüğü, tamirat ihalesi geç yapılan ve taşımalı öğrencilere eğitim veren Yerköy Çamdibi Köyü İlköğretim Okulu'nda eğitimi aksatmamak için çadır kurarak derslik oluşturdu.

Yerköy ilçesine bağlı Çamdibi Köyü İlköğretim Okulu'nda Bayındırlık Müdürlüğü teknik elamanlarının yaptığı incelemenin ardından, tavanın yenilenmesi kararı alındı. İnşaat işi, İl Özel İdare Müdürlüğü tarafından 21 Ağustos tarihinde ihaleye verilerek çalışmalara başlandı. İnşaatın okulların açılacağı 8 Eylül tarihine yetişmemesi üzerine, İl Millî Eğitim Müdürlüğü, eğitimi aksatmamak için çadır kurarak derslik ve yemekhane oluşturdu.

Yozgat İl Milli Eğitim Müdürü Sebahattin Gamsız, “Geçici olarak ve eğitimi aksatmamak için bu şekilde tedbir aldık. Okulumuzdaki inşaat çalışmalarının bir an önce tamamlanması için bir şube müdürümüzü burada kontrolör olarak görevlendirdik" dedi.

Hiç yorum yok: